سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری فر طی حکمی از سوی فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج زاهدان به عنوان سرپرست جدید حوزه مقاومت بسیج روح الله معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۳۸۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، مراسم تودیع سرگرد پاسدار مرتضی سرحدی و معارفه سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری فر، فرماندهان پیشین و جدید حوزه مقاومت بسیج روح الله زاهدان با حضور سرهنگ پاسدار بدیع روشن جانشین فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان، اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه روح الله در زاهدان برگزار شد.

سرهنگ بدیع روشن، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در این مراسم گفت: رهبر انقلاب اسلامی بسیج را مزرعه بی‌حصار می‌داند، یعنی اینکه ما به دنبال گروه‌بندی‌های کاذب در جامعه نباشیم و تلاش کنیم آحاد جامعه در این جمع بزرگ پراخلاص بسیج حضور داشته باشند بسیجی باید دائما مجموعه مسیری را، که طی کرده است مورد بررسی قرار بدهد تا بتواند ادامه مسیر را با عمل به هنگام و به اندازه دنبال کند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت:خوشبختانه با تصمیمات جدید ابلاغی جناب سرهنگ سلیمانی فرماندهی بسیج مستضعفین کشور، مسولیت بسیج از حوزه‌های مقاومت به پایگاه‌های مقاومت بسیج صورت گرفته که این امر باعث می‌شود تا پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش مهمی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشته باشند.

بدیع روشن با تاکید بر اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف رزمی، دفاعی، فرهنگی و تربیتی نقش به سزایی دارند، گفت: این مجموعه مملوّ از نیرو‌های پاک و باتقواست و هر جا فراخوانی صورت گرفته، در خط اول حاضر شده اند نیرو‌های بسیجی می‌توانند بازوی توانمندی برای هر مجموعه باشند، زیرا همانند کوه استوار و مردان روز‌های سخت هستند دل‌های بسیجیان به خدا نزدیکتر است و همین دل‌ها باعث می‌شود در سخت‌ترین عملیات‌ها نیز با قدرت حضور یافته و همیشه آماده جانفشانی و دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی هستند و رهرو شهیدان بزرگی مانند حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی از حمایت‌ها و پشتیبانی فرماندهان سخت کوش و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج تشکر و قدردانی کرد و گفت: آنچه برای یک مسئول در پایان دوره خدمتش می‌ماند کارنامه درخشان وی در خدمت رسانی صادقانه به مردم و برای رضای خدا بوده است و این مهم موجب آرامش و رضایت او خواهد شد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرگرد پاسدار مرتضی سرحدی فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج روح الله، سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری فر طی حکمی از سوی فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج زاهدان به عنوان سرپرست جدید این حوزه معرفی شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات