پیام سپاه دشتستان در پی قرمز شدن وضعیت کرونا

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوادالائمه علیه السلام شهرستان دشتستان در پی قرمز شدن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح این شهرستان، پیامی خطاب به مردم دشتستان صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۵۵۳۹۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، متن این پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

سال روز میلاد فرخنده و با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام را به عموم مردم ولایت مدار و عاشق اهل بیت علیهم السلام شهرستان دشتستان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

روند صعودی شیوع ویروس منحوس کرونا طی دو هفته اخیر در سطح جامعه از جمله استان بوشهر و رسیدن به مرحله هشدار و بعضأ بحران، فضای وحشت و استرس را در بین مردم به وجود آورده است. چرا که متٵسفانه در سطح کشور در هر ۱۰ دقیقه یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا، جان خود را از دست می دهد!!

ضمن دعوت از عموم خواهران و برادران گرامی به رعایت پروتکل های بهداشتی و عمل به توصیه های کارشناسان و مسئولان مربوطه از جمله توجه به رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری (حفظ ا...) مبنی بر بسیج عمومی برای قطع زنجیره کرونا، از کلیه بزرگوارانی  که از ابتدای شیوع این ویروس منحوس، دستورات بهداشتی را رعایت و به خانواده، آشنایان، همکاران و دوستان نیز توصیه می کنند صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم.

دست یکایک پرچمداران و پیشگامان سلامت جامعه به ویژه کادر زحمتکش درمان، گروه های داوطلب جهادی و بسیجیان عزیز که از آغاز این بیماری تاکنون در راستای کرونازدایی و کمک به سلامت عمومی تلاش می نمایند را به گرمی می فشاریم و در مقابل خدمات ارزشمند و انسان دوستانه و مجاهدت های بی وقفه و خداپسندانه شان سر تعظیم فرود می آوریم.

همشهریان عزیز! بر اساس کلام الهی، رعایت نکردن بهداشت شخصی و اجتماعی که منجر به بیماری شود، عملی ناپسند و نکوهیده و در برخی مواقع حرام است.

لذا ما انسان ها در قبال سلامت خود و دیگران مسئولیم!!

بیایید همه با هم در راستای عمل به توصیه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، حضور غیر ضروری در اماکن عمومی، دورهمی های خانوادگی و دوستانه بپرهیزیم و به دیگران نیز یادآور شویم.

هر خانه را به یک پایگاه سلامت تبدیل کنیم و برای حق زندگی عموم مردم احترام قائل شویم تا همزمان با سال روز میلاد مسعود ثامن الحجج- امام رئوف و مهربانی- شاهد روند کاهشی و شیب نزولی ابتلا به ویروس کرونا طی روزهای پیش رو باشیم.

به مدد الهی و همت عمومی، کرونا هم روزی تمام می شود و فرصت کافی برای دید و بازدید و حضور در مراسمات و دورهمی ها فراهم می شود. ان شاء الله

با تقدیم احترام

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوادالائمه علیه السلام شهرستان دشتستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات