رئیس اداره اوقاف درگز گفت: با توجه به شیوع موج دوم کرونا و لزوم رعایت مسائل بهداشتی، تصمیم بر این شد که امسال مسابقات مرحله شهرستانی قرآن کریم به صورت ویدیو کنفرانسی در درگز برگزار شود.
کد خبر: ۹۲۵۵۳۹۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
حجت الاسلام هادی حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ از برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قران کریم به صورت مجازی در درگز خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع موج دوم کرونا و لزوم رعایت مسائل بهداشتی، تصمیم بر این شد که امسال مسابقات مرحله شهرستانی قرآن کریم به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شود.

وی توضیح داد: از دو سال گذشته تاکنون با توجه به انتقادات متسابقین از شیوه داوری در شهرستان ها، مسابقات مرحله شهرستانی با حضور داوری از مشهد یا سایر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود؛ امسال بنا بر این بود که مسابقات به صورت منطقه‌ای در محل امامزاده ابراهیم قوچان برگزار شود که ویروس کرونا فرصت این کار را از ما گرفت.

رئیس اداره اوقاف درگز گفت: شیوه آزمون دادن در شرایط فعلی به این صورت است که حافظان و قاریان قرآن از تاریخ ۱۹ الی ۲۳ تیر ماه با حضور در اداره اوقاف شهرستان، از طریق تماس تصویری در رشته مورد نظر خود شرکت کرده و داوران استانی، بلافاصله پس از پایان اجرا، نمره وی را اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام حسین آبادی افزود: اگر فرد متسابق به نمره خود اعتراض داشته باشد تا ۳۰ دقیقه فرصت دارد که از طریق سیستم، اعتراض خود را اعلام نموده و داوران مجددا پس از بازنگری، نمره نهایی و گواهی پذیرش یا عدم پذیرش در مسابقات استانی را ثبت خواهند کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هنوز هیچ دستورالعملی در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات مرحله استانی به دست ما نرسیده؛ کم و کیف و چگونگی برگزاری مسابقات استانی، ارتباط مستقیمی با وضعیت شیوع کرونا در کشور خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها