مجمع اساتید و مربیان در بروجن برگزار شد؛

مربیان صالحین حوزه بسیج امام علی علیه السلام بروجن

مجمع مربیان صالحین حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) بروجن با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۴۰۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مجمع مربیان صالحین حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) بروجن با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام)، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت  بسیج بروجن با رعایت فاصله اجتماعی و  اصول بهداشتی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر ضمن تقدیر از زحمات مربیان و سرگروه‌های صالحین در ارتقاء سطح بینش و بصیرت اعتقادی و سیاسی بسیجیان بر ضرورت خودسازی قبل از پرداختن به تربیت و آموزش دیگران تاکید کرد و افزود: فعّالیّت‌هاى اجتماعى و دینی هر شخص وقتى اثربخش و مفید خواهد بود و به صلاح و سود جامعه منجر مى‌شود که فرد انجام‌دهنده‌ى آن فعّالیّت‌ها، خودساخته و مهذّب باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بر لزوم  توجه به نیازهای مخاطبین و پاسخگویی به شبهات ایجاد شده در جامعه  و ضرورت تشکیل منظم جلسات حلقه های سرگروه ها و مربیان صالحین تاکید کرد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان خاطرنشان کرد: این قبیل جلسات و نشست ‌ها یک فرصت مغتنم برای هم‌افزایی و تعامل به شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، بر لزوم جذب هر چه بیشتر نسل جوان کشور به برنامه های معنوی و مذهبی تاکید کرد و ادامه داد:  پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد بهترین ظرفیت هستند تا نسل متدین و ارزشی تربیت شود.

در ادامه تعدادی از مربیان صالحین به بیان دغدغه ها و برخی از مشکلات پیش روی حلقات صالحین پرداختند و بر لزوم توجه بیشتر به نیاز‌های روز مخاطبین و تقویت شبکه از نظر محتوایی و بروز شدن سرگروه‌ها و مربیان و استفاده هدفمند از فضای مجازی در مقابله با تهاجم گسترده دشمنان شد تاکید کردند.

ارسال نظرات