خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد

نگاه انقلابی و جهادی در مدیریت کشور راه‌حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به علل و ریشه‌های مشکلات اقتصادی کشور گفت: یکی از راه‌حل‌های برون رفت از مشکلات کشور جایگزینی نگاه انقلابی و جهادی در مدیریت کشور به جای نگاه به غرب  است.
کد خبر: ۹۲۵۵۴۰۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

نگاه انقلابی و جهادی در مدیریت کشور راه‌حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادیبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام حسن یار عبادی‌امجد در جلسه هدایت سیاسی در جمع کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: این بیانیه دستورالعمل جامع و کامل در تمام زمینه‌های سیاسی،  اجتماعی،  اقتصادی و فرهنگی برای اداره کشور است.

وی با اشاره به علل و ریشه‌های مشکلات اقتصادی کشور افزود: یکی از راه‌حل‌های برون رفت از مشکلات کشور جایگزینی نگاه انقلابی و جهادی در مدیریت کشور به جای نگاه به غرب  است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان ابراز داشت: مسئولان کشور هر گاه نگاه انقلابی و جهادی داشتند، توانستند موفقیت‌هایی را به دست آورند. 

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که باید امروز انجام شود بازگشت و رجوع به قرآن است، چراکه قرآن برای تمام مسائل و مشکلات دستورالعمل دارد و ما هر جا به قرآن عمل کردیم پیروز شده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات