خبرهای داغ:
صبح امروز مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه امام حسن(ع) قزوین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۵۵۴۱۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین صبح امروز(چهارشنبه) مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با حضور سرهنگ برین معاون اجرایی سپاه صاحب الامر قزوین، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه شهرستان قزوین و پایوران سپاه امام حسن(ع) قزوین برگزار  گردید.

سرهنگ برین در این مراسم ضمن تبریک به  سرهنگ درزی به عنوان جانشین جدید سپاه شهرستان قزوین اظهار کرد: یک نیروی پاسدار انقلاب اسلامی هرگز نباید از مسیر و مبانی انقلاب و رسالت هایش فاصله بگیرد و یا این مبانی برای لحظه ای از ذهنش خارج شود.

وضع موجود هرگز ما را راضی نمیکند

وی در ادامه با اشاره به خصوصیات یک پاسدار  در بیانات رهبر انقلاب گفت: حضرت امام خامنه ای خطاب به پاسداران می گویند که نیروی سپاه باید جوان بماند و محافظه کار نشود. سپاه نباید به وضع موجود کفایت کند و یا وضعیت هر چه که باشد او را راضی کند.

معاون اجرایی فرماند سپاه استان قزوین تصریح کرد: سپاه امروز به شرایطی که دولت ها برایش تعریف میکنند و امکاناتی که در اختیارشان قرار می دهند رضایت دهند بلکه همواره  گفتمان انقلاب را دنبال میکنند و به دنبال رفع موانع هستند.

تفکر مقاومت مایه عزت ما است

برین با تاکید بر نگاه وسیع و فرامرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: پاسداران باید این نگاه را اشاعه دهند، بخش بزرگی از عزت سپاه مرهون توجه به جبهه مقاومت و ماموریت های بین الملل و نیز گسترش تفکر مقاومت می باشد.

این مسوول خاطرنشان کرد: جناح بندی سیاسی و سیاسی بازی هرگز در اقدامات، نگاه و تصمیم گیری های سپاه و بسیج جایگاهی نداشته است، همانطور که مورد تاکید رهبر ما است سپاه به دنبال هم افزایی با دستگاه های کشور و تعامل سازنده با آنها برای دفاع از انقلاب است.

کار جهادی با روح پاسدار و بسیجی گره خورده 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر قزوین با بیان ن نکته که روحیه جهادی بخشی از وجود یک پاسدار است، گفت: امروز برای انجام فعالیت جهادی منتظر بودجه و اعتبار نیستیم بلکه به دنبال فرصت می گردیم تا اتفاقات خوب را رقم بزنیم. 

وی یادآور شد: تجربه مقابله با کرونا برای ما مصداق کار جهادی و ایثار است، امروز فقط جبهه جنگ تحمیلی برای ما معنای از خودگذشتگی نیست، همین مقابله با کرونا که همه کار جهاد و ایثار کرده اند نمونه ای است که در آینده و در تصمیم گیری ها حائز اهمیت میباشد.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین: در حالی که بحران های مختلف و بی تدبیری های مدیران داخلی زندگی را برای مردم سخت کرده کار جهادی می توان حل کننده مشکلات باشد.

برین گفت: باید برای نقش آفرینی در حوادث بزرگ آماده باشید، اگر روزی میدان داری در خیابان های شهر در ابتدای انقلاب، حضور در جبهه، مقابله با تهاجم فرهنگی و انواع مشکلات را تجربه کرده ایم امروز در  جنگ اقتصادی باید میدان دار باشیم.

از دشمن نمی ترسیم و در برابر او آگاه و دقیقیم

وی تاکید کرد: لازم است هشیاری و آگاهی عمیق از دشمن داشته باشید ولی از دشمن نترسید و مثال این عملکرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود. پاسدار دشمن را میشناسد و برای مقابله ذره ای تردید ندارد.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: پاسدار باید مردمی باشد و اصلی ترین قدرت و نقطه قوت سپاه همین برخواستن از دل مردم است، ما در قرارگاه پیشرفت و آبادانی این تجربه را داشته ایم که هر وقت خواسته سپاه با ظرفیت مردمی گره بخورد نتیجه اثرگذار می گردد.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر در خاتمه یادآور شد یک بسیجی و پاسدار باید روح خود را به انس با قرآن و اهل بیت گره بزند. با این روش به دل دشمن میزنیم و نمیترسیم و اگر مدام گره بخوریم با قرآن و اهل بیت پیروز میدان نبرد خواهیم بود.

گفتمی است در پایان این مراسم از آقای شهبازی تقدیر به عمل آمد و سرهنگ درزی به عنوان جانشین فرماندهی سپاه شهرستان قزوین  معارفه شد.

۱۰۰۴/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها