خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان خبرداد:

کارهای جهادی در هندیجان با وجود گرما روی زمین نماند

 کارهای جهادی با وجود هوای گرم و رطوبت بالای استان خوزستان با فعالیت های تاثیر گذار و مفید گروه های جهادی بسیج در شهرستان هندیجان با تمام ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۵۵۴۱۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: برای خدمت رسانی شایسته به مردم و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری به همین منظور اقدامات قابل به تحسینی با تلاش مخلصانه گروه های جهادی بسیج در شهرستان هندیجان از جمله ضدعفونی و کمک های مومنانه معیشتی در حال انجام است.

 

وی افزود: هوای گرم و طاقت فرسای خوزستان با رطوبت بالا هیچ گاه مانع انجام کارهای جهادی بسیجیان در شهرستان هندیجان نشده و همچنان با جدیت برای کمک به محرومان ادامه دارد و تاکنون کارها با نظم و هماهنگی انجام گرفته است.

 

وی بابیان توزیع بسته های معیشتی در میان نیازمندان هندیجان گفت : بیش از ۳هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مومنانه باهمکاری سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان و فرمان اجرایی حضرت امام راحل خوزستان و بسیجیان گروه های جهادی بسیج و ناحیه سپاه هندیجان در میان محرومین و آسیب دیدگان از ویروس کرونا شهرستان هندیجان انجام شده و انشالله در روزهای آینده خدماتی در این باره در توزیع بسته های معیشتی اجرایی خواهد شد‌.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : در چندین مرحله کارهای ضدعفونی در سطح شهرستان هندیجان و ادارات با تلاش گروه های جهادی بسیج انجام و همچنین تذکرات پیامکی در فضای مجازی برای رعایت پروتکل بهداشتی در شهرستان اجرایی شده است و در نقاط هندیجان بنر با موضوع خطر ویروس کرونا و زدن ماسک و رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نصب شده است.

 

وی بااشاره به توزیع ماسک در نماز جمعه شهرستان بیان کرد : برای رفاه حال شرکت کنندگان نمازگزار در نماز جمعه شهرستان هندیجان در هفته های گذشته، ماسک هایی با همت گروه های جهادی بسیج در میان آنها توزیع شدند ‌و همچنین محل برگزاری نماز جمعه در مسجد جامع ضدعفونی شد‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها