خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی گفت:مردم ایران هیچ وقت فراموش نخواهند کرد که در سال ۷۸ روزنامه سلام با انتشار نامه سعید امامی چقدر کشور را درگیر مسائل مختلف کرد و دشمنان از این مسئله به راحتی اهداف شوم تفرقه آمیز خود را دنبال کردند.
کد خبر: ۹۲۵۵۴۴۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه قزوین در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به حضور روحانیت در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: روحانیت بارها ثابت کرده در عرصه های مختلف انقلاب همچون پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم، وقوع بلایای طبیعی و بحران ها و همچنین در مبارزه با بیماری کرونا خوش درخشیده و پیشگام بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین با اشاره به نامه اخیر موسوی خوئینی ها یکی از افراد جریان اصلاحات به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان کرد: این شخص رهبر فکری جریان اصلاحات است که همیشه مدافع منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده به جای ارسال نامه به مقام معظم رهبری، از مسئولین این دولت بخواهند که چرا امروز مردم ایران باید در چنین وضعیت اقتصادی و معیشتی بسیار سختی قرار بگیرند؟

وی ادامه داد: توصیه ما این است که آقای موسوی خوئینی ها ابتدا یک گزارش از عملکرد خود ارائه کند و بگوید از اوایل انقلاب تاکنون برای معیشت اقتصادی مردم چه کاری انجام داده است.

موسوی خوئینی ها پشت پرده فتنه سال ۷۸ و ۸۸ بود

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: آنچه که ما از این فرد دیده ایم سکوت او در حوادث مهم و در زمانی که جریان اصلاحات مدیریت کشور را بر عهده داشته بود و از طرفی نکته دیگری که در مورد آقای خوئینی ها می توان به آن اشاره کرد این است که او با سکوت و صحبت هایی که داشته پشت پرده اغتشاشات سال های ۷۸ و ۸۸ بوده و با این وجود او عملاً برای قشر محروم کشور کار خاصی انجام نداده است.

وی ادامه داد: موسوی خوئینی ها بارها بحران های مختلفی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آورده است که مهمترین آن تأیید صلاحیت بنی صدر برای ریاست جمهوری ایران با وجود اینکه می دانست بنی صدر عضو سازمان سیا بود ولی این مسئله را به مردم ایران نگفت و خیانت بزرگی را مرتکب شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین عنوان کرد: آقای موسوی خوئینی ها این نامه ها را به وزرای دولت و رئیس جمهور بنویسد، چرا که عامل تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در این چند سال اخیر شخص ریاست جمهور بوده است.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: مردم ایران هیچ وقت فراموش نخواهند کرد که در سال ۷۸ روزنامه سلام با انتشار نامه سعید امامی چقدر کشور را درگیر مسائل مختلف کرد و دشمنان از این مسئله به راحتی اهداف شوم تفرقه آمیز خود را دنبال کردند.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: خوئینی ها از صحنه گردانان فتنه های سال های اخیر بوده و به راحتی امروز این مسئله را عنوان می کند خوشبختانه مردم هوشیار و بصیر ایران هیچ وقت فریب اشخاصی مثل موسوی خوئینی ها را نخواهند خورد و همچنان از ولایت و نظام با قدرت و اقتدار دفاع خواهند کرد.

حوزه علمیه قزوین ۱۰۲ شهید روحانی دارد

در ادامه حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین،گفت: خوشبختانه جلسات شورای بسیج حوزه علمیه قزوین در طول این سالها همیشه منظم برگزار شده و در این زمینه جزء استان های نمونه و برتر هستیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین اظهارکرد: ۱۰۲ شهید روحانی از حوزه علمیه قزوین داریم و توانسته ایم آثار، عکس وت صاویر این شهدای والا مقام را در مجموعه ای جمع آوری کرده تا به نسل جوان ومردم بیشتر بشناسانیم.

وی با بیان اینکه هر سال شهید شاخص روحانی معرفی می شود، عنوان کرد: وشهید شاخص روحانی امسال شهید سید مجتبی افضلی موسوی است که یکی از روحانیون بزرگوار و شجاعی است که در سال ۱۳۶۰ به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

 

1010/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها