خبرهای داغ:
سرهنگ حیدری گفت: اخلاص در عمل باید اولویت امور زندگی فردی و اجتماعی پاسداران باشد.
کد خبر: ۹۲۵۵۴۷۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آئین تکریم و معارفه جانشین سپاه امام حسن(ع) صبح امروز با حضور مسوولان استانی در سالن شهید مطهری سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین برگزار شد.

سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در این مراسم بیان کرد: از شاخصه های اصلی پاسداران، خالص بودن در عمل در امور روزانه و ماموریت ها و زندگی روزمره است که بسیار اهمیت دارد.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) اظهار کرد: پاسداران در عمل و اخلاص همیشه باید پیشگام سایر اقشار جامعه باشند.

وی افزود: پاسداران تمامی ماموریت های خود را برای رضای خدا انجام می دهند و ماموریت اصلی آنها حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است و هدف نهایی جلب رضایت خدا و انجام ماموریت های محوله است.

سرهنگ حیدری اضافه کرد: در بحث تکریم ها و معارفه ها که در سپاه و یا در بسیج وجود دارد به هیچ وجه چشم یک پاسدار به مسئولیت قبلی خود نیست. و با اشراف به اینکه باید در مسوولیت محوله اخلاص داشته باشد، ماموریت ها و مسوولیت های خود را انجام می دهد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: تغییر و تحولات در سپاه یک نوع ولایت پذیری است. ولایت پذیری پاسداران همیشه زبانزد و الگو برای مابقی افراد جامعه است و این شاخصه در عمل ثابت شده است.

وی اضافه کرد: ما بایید بتوانیم با ولایت پذیری از ولی امر مسلمین در امور و ماموریت ها الگو بگیریم و شاخصه ولایت پذیری در اولویت امور ما باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه از زحمات سرهنگ پاسدار علی شهسواری تقدیر و سرهنگ پاسدار عباس درزی به عنوان جانشین ناحیه معرفی گردید.

 

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها