معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پیامی رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا را از همشهریان خواستار شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۵۰۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
درخواست فرماندار  شاهرود از مردم برای رعایت بیشتر اصول بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پیامی رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا را از همشهریان خواستار شد.
متن پیام نادر فخری به این شرح است:
همشهریان عزیز و فهیم شهرستان شاهرود، اطلاعات به دست آمده حاکی از افزایش بیماری کرونا در شهرستان شاهرود است. با آغاز موج دوم شیوع کرونا، این ویروس دوباره با قدرت و شرایط متفاوتی ظهور و وضعیت شهرستان‌ها و استان‌های همجوار را به حالت قرمز تبدیل کرده است. از این رو، باید با همراهی و همدلی برای بهتر شدن وضعیت شهرستان و پیشگیری و مقابله با کووید-۱۹ تلاش کنیم. پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های پزشکان و کارشناسان را جدی بگیریم و با استفاده از ماسک و حضور نیافتن در اجتماعات و مکان‌های سرپوشیده و پرازدحام با کمک یکدیگر شاهرود را در وضعیت سفید و امن نگاه داریم. اهالی دیار معلمان دین و اخلاق، مردم باصفای شاهرود، یک دست صدا ندارد؛ بیایید هم خود فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی را رعایت کنیم و هم به همدیگر سفارش کنیم تا بتوانیم برای جلوگیری از شیوع این بیماری خطرناک گام‌های مثبت و موثری برداریم. همواره در خاطرمان باشد که پیشگیری بهتر از درمان است و همان گونه که در سخنان بزرگان و پیشینیان آمده است، علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.
با آرزوی صحت و سلامت
ارسال نظرات
پر بیننده ها