مدیرکل تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور:

ضرورت تهیه پیوست فرهنگی در برنامه های مبارزه با قاچاق کالا

مدیرکل تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور خواستار تهیه پیوست فرهنگی در برنامه های مبارزه با قاچاق کالا شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۵۴۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مهدی کوشا مدیر کل تبلیغات هوشمندانه و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور امروز در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: تبلیغات هوشمندانه از مهر ماه سال ۹۷ در دستور کار ستاد مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفته در این راستا لازم است به مشارکت مردمی مورد توجه باشد.

کوشا با اشاره به اینکه استفاده از توان و ظرفیت گروه های مردمی برای تبلیغات هوشمندانه برای جلوگیری از قاچاق کالا یک ضرورت است اظهار کرد: باید روش ها و ابتکارات خلاقانه در این راستا به کار گیری شوند.

وی ادامه داد: تولید فکر و محتوا، کیفیت و اثربخشی محصولات فرهنگی از مهمترین اهداف شکل گیری کمیسیون تبلیغات هوشمندانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

مدیر کل تبلیغات هوشمندانه و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور بیان کرد: توجه به فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی یکی از سیاست های مهم در برنامه ششم است که در کمیسیون تبلیغات هوشمندانه به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دادیم.

کوشا اضافه کرد: نیازمند هماهنگی و هم افزایی در طراحی و تولید برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای دستگاه ها هستیم که این علاوه بر اینکه یک ضرورت باشد یک تکلیف قانونی نیز محسوب می شود.

وی یادآور شد: در بحث پیشگیری از قاچاق کالا و پوشاک باید یک پیوست فرهنگی جامع تهیه شود و در اختیار همه خانواده ها قرار بگیرد.

مدیر کل تبلیغات هوشمندانه و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با بیان اینکه منشور استفاده از کالای ایرانی تهیه و به کلیه دستگاه ها ابلاغ شده است گفت: اجرایی شدن آن در کلیه دستگاه ها یک ضرورت مهم محسوب می شود.

کوشا افزود: در مرکز فضای مجازی با کمک بسیج رسانه و سایر دستگاه های مرتبط جریان سازی رسانه ای برای جلوگیری از قاچاق کالا را در دستور کار قرار داریم .

وی خاطرنشان کرد: امروز نیازمند تغییر نگرش و باورهای مردم در استفاده از کالای ایرانی هستیم در این راستا تولیدات مناسبی در حال انجام است و تاکنون ۸ کلیپ و موشن گرافی ملی با تاثیرگذاری بسیار بالا تولید شده است و از کلیه هنرمندان و اصحاب فرهنگ در این خصوص دعوت به همکاری می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات