خبرهای داغ:
رسول مظاهری
جانشین سازمان بسیج سازندگی اصفهان خبرداد؛
جانشین سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 567 خانه تعمیر و 153 خانه هم در پلدختر و اصفهان ساخته شده است.
کد خبر: ۹۲۵۵۵۸۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴

سرهنگ سیدمهدی طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان در خصوص آخرین اقدامات تعمیر و ساخت مسکن بسیج سازندگی استان اصفهان در مناطق سیل زده لرستان، اظهار کرد: 567 خانه از ابتدای سال گذشته تاکنون تعمیر شد که 179 خانه در پلدختر و مابقی در مناطق سیل زده اصفهان تعمییر شده است.

جانشین سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: 153 خانه هم در مناطق سیل زده پلدختر و اصفهان احداث شد؛ 56 خانه در استان لرستان، 76 خانه در اصفهان و 21 خانه در سیستان و بلوچستان ساخته شد.

وی افزود: هنوز تعدادی خانه در حال تعمییر است و تعمیرات بخشی از این خانه ها تا پایان تیرماه به اتمام می رسد.

به گزارش بسیج نیوز؛ اواخر سال 97 و ابتدای سال 98 با ورود سامانه های متراکم به کشور و بارندگی ‌های سیل ‌‌آسا در استان‌ های گلستان، لرستان و خوزستان سیل ایجاد و باعث ویرانگری‌ و خسارت ‌های متعددی به منازل مسکونی و ساختمان ‌های تجاری و اداری شد.

گروه‌های جهادی و نیروهای داوطلب مردمی از سراسر کشور به کمک مردم گرفتار سیل شتافتند و در کنار آن‌ها برای بازسازی و نوسازی منازل مسکونی و اماکن ویران شده شتافتند.

در کنار مردم دستگاه‌های دولتی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج با ارسال دستگاه‌های سنگین و نیمه‌سنگین برای لایروبی و ایجاد سیل‌بندها در شهرها و روستاهای سیل‌زده دست به‌کار شدند و در کنار مردم آن مناطق زمینه را برای برطرف کردن مشکلات فراهم کردند.

گروه‌های جهادی اصفهان نیز از سرتاسر نقاط اصفهان با سازمان‌دهی ویژه سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) اعلام آمادگی کردند و همانند حضور پررنگ رزمندگان اصفهانی دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی، بار دیگر اصفهان را به عنوان نقطه عطفی در کشور برای خدمت‌رسانی مطرح کردند.

 

ارسال نظرات