با اجرای خط لوله 600 میلی متری در عرض خیابان شهید رجایی؛

مرحله دوم طرح تامین آب جنوب تهران و شهرستان ری از سد ماملو با موفقیت پایان یافت

خبرگزاری بسیج: مرحله دوم طرح تامین آب جنوب تهران و شهرستان ری از سد ماملو با اجرای خط لوله 600 میلی متری در عرض خیابان پر ترافیک، حساس و پر از موانع شهید رجایی با موفقیت پایان یافت.
کد خبر: ۹۲۵۵۵۸۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴

مدیر ناحیه2(نازی آباد) آبفای منطقه6 تهران – شهرری با اعلام این خبر گفت: مرحله نخست طرح بزرگ  تامین و آبرسانی به جنوب تهران و شهرستان ری، هفته پیش با انجام عملیات سه راه گیری و نصب دو دستگاه شیرخط بر روی خط 500 میلی متری خیابان شهید رجایی انجام شده بود.

محمدکاظم عقا افزود: دومین مرحله این طرح با وجود موانع متعددی چون کابل برق فشار قوی.خط اصلی انتقال گاز و همچنین کابل راهور در مسیر حفاری،  با اجرای خط لوله 600 میلی متری به طول 22 متر در عرض خیابان پر ترافیک و حساس شهید رجایی با موفقیت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله پایانی این طرح عمرانی و بهره برداری، اتصال خط 600 به خط 1800 میلی متری ماملو خواهد بود اظهار داشت: مرحله پایانی این طرح پس از خاک برداری کامل رمپ فضای سبز خیابان شهید رجایی و ادامه اجرای خط600 در محدوده خاک برداری شده، نصب فشارشکن و متعلقات و ساخت اتاقچه فشار شکن پایان می پذیرد.

محمد کاظم عقا با   قدردانی از همکاری و نظارت ارزشمند معاونت بهره برداری آبفای منطقه6- شهرری و تلاش و همت گروه های امدادی و عملیاتی در اجرای این دو مرحله انجام شده خاطرنشان کرد: این طرح عمرانی با محوریت گروه امداد و عملیات ناحیه2(نازی  آباد) و همکاری  گروه  امداد و عملیات  ناحیه4(شهرری) در حال انجام است.

ارسال نظرات