خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مانه وسملقان از پایگاه بسیج مسجد پنج تن آل عبا شهر آشخانه بازدید و سرکشی کرد.
کد خبر: ۹۲۵۵۶۰۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این نشست فرمانده سپاه مانه وسملقان، سرهنگ وطن دوست به عملیاتی شدن دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص صالحین و مسجد محوری پرداخت.

وی ادامه داد: یکی از خلا‌ها درحلقه‌های صالحین تقویت مبانی دینی با تاسی از سیره شهدا و راه اندازی نهضت فراگیر قرآن کریم است که به صورت جدی باید به آن مهم پرداخته شود.

وطن دوست گفت: فضای مجازی بهترین بستر و ظرفیت را برای ارتقا معنویت در در حلقه‌های صالحین در این مقطع از زمان می‌باشد که باید با راه اندازی یک شبکه گسترده آموزش مباحث تعلیم و تربیت را در این شبکه پیگیری شود.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه، حجت الاسلام سجادی گفت: براساس آیه 96 سوره مبارکه آل عمران خداوند متعال اولین بنایی را که بر روی زمین ساخت مسجد بوده است.

وی با بیان اینکه خداوند بعد از آن زمین را گسترش داده است، افزود: محوریت تمام کارهای یک منطقه، شهر و روستا باید مسجد باشد و مسجد پایگاه آحاد مردم برای تمامی امورشان باشد. 

 علی پور، مسئول حفاظت ناحیه  در این نشست به بسیجیان تاکید کرد که در امورات کاری در بسیج نسبت به رعایت مسائل امنیتی و حفاظت گفتار و نگهداری اسناد و پرونده بسیجیان نهایت دقت داشته باشندو هوشیاری را در امورات بسیج سرلوحه کار خود قرار دهید.

در ادامه مسئول تعلیم وتربیت ناحیه، حجت الاسلام لیاقتی نیز ارکان تعلیم و تربیت از نگاه استاد شهید مطهری (ره) را تشریح نمود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها