خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس افتتاح می شود.
کد خبر: ۹۲۵۵۶۱۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، «احیا محمد امیری» در آیین معارفه نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در اسفراین اظهارکرد: اگر دفاع مقدس نبود، سرنوشت ۴۰ ساله انقلاب ایران ممکن بود مانند سایر کشورهایی که انقلاب کردند به مسیر غیر خواست انقلابیون منحرف شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی افزود: برگزاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس فقط برای تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران نیست بلکه ترویج و انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان جامعه است. 

وی از تدارک ۶۰۰ عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی در چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال افتتاح می شود.

امیری گفت: امسال ۵۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان به چاپ‌ می رسد که بخشی مربوط به شهرستان اسفراین است که رزمندگان آن نقش کلیدی در دفاع مقدس داشته اند.

وی افزود: دانش نامه دفاع مقدس استان نیز در دست تهیه است که تمام رویدادهای دوران دفاع مقدس در استان را روایت می کند و به منزله دایره المعارف حوزه دفاع مقدس خواهد بود.


گفتنی است؛ در این آیین «علی انصاری» به عنوان نماینده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در اسفراین معرفی شد.


 

ارسال نظرات
پر بیننده ها