خبرهای داغ:
نامه سرگشاده موسوی خوئینی ها به مقام معظم رهبری در واقع بی تقوایی سیاسی می باشد.
کد خبر: ۹۲۵۵۶۳۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سروان پاسدار افتخار شریفی، معاون سیاسی سپاه امام حسن(ع) در جمع بسیجیان حوزه های مقاومت در رابطه با نامه سرگشاده آقای موسوی خوئینی ها بیان کرد: موسوی خوئینی ها که خود عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و یکی از اعضای برجسته و مهم و همچنین یکی از مهره های پشت صحنه جریان اصلاحات می باشد در شرایط حساس کنونی که تمامی دشمنان نظام و انقلاب متحد و به خط شده اند نامه ای سرگشاده به رهبر انقلاب می نویسد که وضعیت امروز جامعه نتیجه تصمیمات کلان نظام می باشد و تمامی آسیب های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و حتی معیشتی را متوجه مقامات عالی رتبه نظام می داند.

شریفی در ادامه افزود: متاسفانه امروز کسانی همچون موسوی خوئینی ها ژست اپوزیسیون و مخالفت و ستیز با نظام و انقلاب را می گیرند که خود روزگاری در این نظام صاحب پست های کلیدی و مهمی چون دادستان کشور، نماینده امام در شورای بازنگری قانون اساسی و همچنین نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بود.

معاون سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: آقای خوئینی ها باید بداند که امروز نمی تواند در جایگاه یک طلبکار و مدعی دفاع از حقوق مردم باشد، بلکه باید در جایگاه یک بدهکار و پاسخگوی مردم باشد.

شریفی در ادامه بیان کرد: هیچ کس مشکلات امروز جامعه را انکار و یا نفی نمی کند چرا که این انقلاب از همان روزهای ابتدایی خود با مشکلات سنگین تر و سخت تری روبه رو شده و همه این گردنه های سخت و پیچ های خطرناک را گذرانده و عبور کرده است اما سوال این است که چطور موسوی خوئینی ها مشکلات 40 ساله نظام را متوجه تصمیمات کلان نظام می داند در حالی که خود می داند بیشترین مشکلات از ناحیه دولت هایی بوده است که از حمایت صریح ایشان برخوردار بوده اند.

وی اذعان کرد: هرکس اندک آشنایی با الفبای سیاست داشته باشد می داند که خوئینی ها با این حرکت و اقدام نسنجیده بار دیگر دشمنان این نظام و انقلاب را امیدوارتر و دوستان و رهپویان انقلاب را ناراحت کرد و در واقع تقوای سیاسی را زیر پا گذاشت و انصاف و اخلاق را با این کار خود لگدمال کرد.

شریفی در پایان تاکید کرد: حواسمان باشد که همیشه منصفانه قضاوت کنیم و نقاط ضعف و قوت هر مجموعه را بدون حواشی سیاسی ببینیم. صریحا برای همه قابل شهود است که رهبر معظم انقلاب در طول سه دهه از انقلاب، پوزه دشمنان این نظام مقدس و الهی را به خاک مالیده و حافظ جان و مال و ناموس مردم بوده است و پیشرفت ما دقیقا در حوزه هایی بوده است که به توصیه ها و جهت گیری های رهبر انقلاب کاملا عمل شده است.

1008/پ30

ارسال نظرات
پر بیننده ها