فرمانده سپاه محمودآباد در گفت و گو با «بسیج» خبر داد

ساخت ۱۳ واحد مسکن مددجویان در سال گذشته / آبادانی مناطق محروم، اولویت مهم سپاه

فرمانده سپاه محمودآباد در گفت و گو با «بسیج» از ساخت ۱۳ واحد مسکن مددجویان در سال گذشته توسط بسیج سازندگی خبر داد و گفت: پیشرفت و آبادانی مناطق محروم از برنامه‌های مهم و اولویت سپاه است.
کد خبر: ۹۲۵۵۷۰۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
سرهنگ اسماعیل ابراهیم نژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری، در گفت و گو با خبرنگار «بسیج» در محمودآباد با اشاره به ماموریت سال بسیج گفت:‌ماموریت سال بسیج  در امر مسجد محوری و اجرای طرح محله اسلامی است.

فرمانده سپاه محمودآباد با بیان اینکه برنامه‌ ریزی‌های مناسبی برای اجرای طرح محله اسلامی صورت گرفته است، ابراز امیدواری کرد که بتوان با موفقیت این طرح در سراسر پایگاه‌های مقاومت به اجرا در آید.

ابراهیم نژاد در ادامه به برنامه‌های محرومیت زدایی و ساخت مسکن محرومان اشاره کرد و افزود:‌سال گذشته با همت بسیج سازندگی شهرستان ۱۳ واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد تحویل نیازمندان شد.

فرمانده سپاه محمودآباد با بیان این مطلب که سپاه برای محرومیت زدایی همه توان خود را به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: هر پایگاه مقامت یک گروه جهادی به شمار می‌رود و از این پتانسیل برای برنامه‌های محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار استفاده می شود.

ابراهیم نژاد از برپایی اردو‌های جهادی و اعزام بسیجیان به مناطق محروم شهرستان  هم خبر داد و اضافه کرد: حرکت گروه‌های جهادی علاوه بر عمران و آبادی، یک حرکت فرهنگی محسوب شده و  منتقل کننده فرهنگ ایثار، تلاش و خودباوری است که میتوان با کمک هم و با توان داخلی، مشکلات مردم را مرتفع کرد.

فرمانده سپاه محمودآباد در سخنان پایانی خود با تاکید براینکه اولویت برنامه‌های سپاه و بسیج رفع مشکلات مردم است، یادآورشد:‌در دوران دفاع مقدس سپاه  و بسیج برای حفظ امنیت کشور و  مردم در حوزه نظامی و دفاعی تلاش می‌کردند و امروز طبق ماهیت  این نهاد انقلابی و طبق قانون باید حافظ و مدافع دستاورد‌های انقلاب و جمهوری اسلامی باشند، لذا طبق نیاز جامعه و مشکلاتی که پیش روی کشور است، در حوزه فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی وارد عرصه شدند.

به گفته ابراهیم نژاد پیشرفت و آبادانی مناطق کم برخوردار و محروم  از برنامه‌های مهم و اولویت سپاه بویژه بسیج سازندگی است که با همت جهادی و نیرو‌های جوان متعهد انقلابی در حال اجرا می‌باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار