خبرهای داغ:
یادداشت: صادق چگینی

وقتی که مردان گربه می زایند!!

پس از اینکه تغییر سبک زندگی و فرهنگ مردم توسط بی بی سی با شدت تمام پیگیری می شد، رسانه های دیگری مانند من و تو به این خط فکری پیوستند تا زنان و مردان ایرانی به نگهداری سگ و گربه در خانه بپردازند تا جایی که فرزند آوری به یک امر زشت و موهوم تبدیل شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۷۰۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

قزوین _ خبرگزاری بسیج، افرادی که الگوی جامعه بودند یک باره ماهیت و ذات خود را عیان کردند. سگ به جای فرزند و یا گربه به جای فرزند.
اصلا قصد جسارت به بانوان سلبریتی و مثلا با کلاس ندارم که با تغییر ژن حاصل شده گربه می زایند اما تعجبم در این است که برخی از مردان چرا سگ به دنیا می آورند؟
یکی به بزرگمهر بگوید؛ عزیز دل برادر ته روشنفکری را پاره کردید تا بدانجا رسیدی که گربه نازنینت حاصل یک عمر زندگی ات را با دستان خویش کفن کردید!
اگر یک سنگ سیاه را الگوی خویش قرار می دادند بهتر بود تا این حضرات. اصلا هر انتخابی کردند خود دانند اما گفتند پسر ثریا مرحوم شده! همه می رسیدند عزیزم تسلیت! ایشان هم می گفتند به خدا از غصه دارم می میرم! با اشک های ملیح در فراغ فرزندش آه و ناله می کرد.

گفتم اسم پسرشون چی بوده؟ گفتند؛ رابی! چه جنجالی داریم وقتی عکسش را طلب کردم تصویر یک توله سگ را به بنده نشان دادند! گفتند حالا گربه هانیه و سگ بزرگمهر را ندیدید عزیزم!! واسش می میرم!
چند آقا و خانم پیام تسلیت می دادند.
این جماعت هنگام انتخابات خط می دادند که به عمر و زید رای بدید!
این همه از عجایب پسا برجامی و زندگی لاکچری بی هنران هنرمند نماست که سگ را به جای انسان می پندارند بعد حرف از انسانیت سگی می زنند.
اگر فلان بانوی سلبریتی گربه می زاید باید علم پزشکی سکته کند اما وقتی مردان سگ می زایند و اسمش را بابی،رابی،پاپی و ..می گذارند باید همه جای علم پزشکی را جر داد.

زندگی اسلامی و ایرانی حاصل تجربه چند هزار ساله نیک اندیشان و پاکان خداست که اوج انسانیت را در این زندگی می توان تجربه کرد. غربزده ها که رسیدند سگ را به عنوان فرزند خوانده قبول کردند تا نشان دهند یک جای عقل این بشر ایراد دارد و با سگ و گربه محشورند.
درجه دو این جماعت نگویند که به دغدغه افراد باید احترام گذاشت!

نگارنده: صادق چگینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها