خبرهای داغ:
بیانیه دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان که به مناسبت هفته حجاب و عفاف در نمازجمعه های شهرستان قرائت می شود.
کد خبر: ۹۲۵۵۷۰۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه لنجان،  بیانیه دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان که به مناسبت هفته حجاب و عفاف در نمازجمعه های 20 تیرماه شهرستان قرائت می شود صادرشد.

ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمن بگو جلبابها (روسری های بلند) خود را بر خویش فرو افکنند؛ این کار برای اینکه (از آلودگان) بازشناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است(احزاب/۵۹)

در طول تاریخ "حجاب" برای هر دوره و هر ملت با هر فرهنگ و سنتی موجود زنده و پویا بوده است اگر چه در این مسیر گاه دستخوش برخی از تحولات شده اما از ظهور اسلام تاکنون به برکت عفیفه مقدسه, زهرای مطهره, حجاب فاطمی, کاملترین حجابها شد تا از فاطمه(س) به گوش زنان عالم رسانیده شود"ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است"

برگ برگ تاریخ پویا و سراسر حادثه ی ایران اسلامی مانند آفتابی بربصیرت افزایی و بیداری مردم این سرزمین پرتو افشانی می کند.

۲۱ تیر ماه سال ۱۳۱۴ یادآور حادثه ای تلخ و تاسف بار از به خاک و خون کشیده شدن اسوه های عفاف و حجاب و به شهادت رساندن مظلومان و طلایه داران مخالف با قانون غیر انسانی, غیراخلاقی و استعمار کشف حجاب در حریم امن رضوی و مسجد گوهر شاد توسط رژیم جلاد رضا خان پهلوی است.

در تمام این سالها استعمار گران غربی گاهی بازور و جنایت و گاهی با توطئه و نیرنگ در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تبلیغات گسترده تلاش زیادی را برای محروم ساختن زنان ایران از این ارزش والای الهی انجام داده اند. امروزه نیز دشمنان انسان و انسانیت، برای سوداگری رذیلانه و لذت­جویی حیوانی از ریحانه آفرینش(زن)، خوفناک­تر از رضاشاه، در تلاشند پوشش اسلامی-ایرانی را مخالف با آزادی زن معرفی کنند تا به اغراض پست خود برسند در حالی که تجربه بشر نشان می دهد که حجاب کامل در واقع کلید ورود پاکیزه زن به عرصه اجتماع است تا بتواند در امنیت کامل اخلاقی و روانی به رشد فردی و اجتماعی پرداخته و شخصیت اصیل الهی و انسانی خود را بروز دهد.

حال که دُرّ گرانمایه عفّت زنان و غیرت مردان ایرانی در تیررس بدخواهان شیاد قرار دارد و بی وقفه تلاش می کنند تا از طریق ترویج فحشا زمینه سقوط و انحطاط جامعه ایرانی را فراهم نمایند و در این شرایط حساس که جمهوری اسلامی در جبهه های بین المللی و دفاع از مظلومان جهان درحال پیشروی است باید یکایک هم وطنان عزیز و مسئولان و نخبگان مراقبت نمایند تا سرمایه عفاف، غیرت و حیاء به تاراج نرود و این امر میسر نمی شود مگر اینکه یک عزم همگانی توسط قوای سه گانه و دستگاه های متولی صورت گیرد.

- لذا ما دانشجویان بسیجی ضمن گرامی داشت هشتادوپنجمین سالروزشهادت شهدای گوهر شاد با دفاع از مواضع اسلام ، سخنان امام خمینی (ره) و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر ضرورت اقدام هماهنگ همه مسئولین برای کسب نتیجه متناسب با فرهنگ اسلامی_ایرانی تاکید نموده و خواستاریم که مجلس شورای اسلامی در قانون گذاری و نظارت، دولت در عقد قراردادهای بین المللی و روش مدیریت دستگاههای فرهنگی و قوه قضائیه در اجرای قوانین مرتبط ، جدیت و مراقبت نیکو داشته باشند .

- مبلغان دینی و معلمان مدارس و دانشگاه ها نیز باید علاوه بر تبیین چهره به چهره،‌ اینترنت و شبکه های اجتماعی را جزء لوازم ضروری و اولیه خود برای تبلیغ دین، ترویج حیاء و غیرت و پاسخگویی به شبهات قرار دهند و خود را ملزم به استفاده از آن و بهره گیری تبلیغی از آن بدانند، چرا که دشمن از این راه هجمه های زیادی را علیه زن و مرد مومن و مسلمان ایرانی وارد کرده است.

با این حال بدخواهان نظام اسلامی و استکبار جهانی که در قتل عام فرهنگی قصد دارند این عزت و افتخار زن مسلمان را هتک کنند و با شکنجه و تمسخر در تلاش اند این زینت بندگی رو از از زن مسلمان ایرانی بگیرند بدانند که:

- زنان قهرمان و بیدار ایران با مقاومت در مقابل تمام این  زورگویی ها و تحمیل های گسترده تبلیغات حاضرند از جان خود بگذرند ولی از عفت و حجاب خود هرگز.

گواه این ادعا چادر خونین شهیده مریم فرهانیان و شهیده نسرین افضل و ۷ هزار زن شهیده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند که چادر را کفن خود ساختند تا به پیاده نظامان غرب ثابت کنند که یادگار زهرا(س) قلب به قلب در این سرزمین ماندگار خواهد شد.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند:

" زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که می توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود و در عین حال، در متن و مرکز بود. می توان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصه ی سیاسی و اجتماعی نیز سنگرسازی های جدیدکرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد."

ارسال نظرات
پر بیننده ها