آسمانی شدن اسوه صبر و مقاومت مردم تنکابن + عکس

شهید اسماعیل جوشانی جانباز قطع نخاع، سال‌ها اسوه صبر وپایداری مردم تنکابن بود که پس از تحمل ۳۹ سال درد و رنج ناشی از جنگ، به یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۲۵۵۷۱۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، هفتمین روز از  عروج آزاده و جانباز اسماعیل جوشانی پس از ۳۹ سال تحمل درد و نج  که  همزمان با شب میلاد امام الرئوف علی بن موسی الرضا علیه السلام به یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد، می‌گذرد.

شهید اسماعیل جوشانی جانباز قطع نخاع، سال‌ها اسوه صبر وپایداری مردم تنکابن بود.
 
آسمانی شدن اسوه صبر و مقاومت مردم تنکابن + عکس
شهید جوشانی برای دفاع از ایران اسلامی در لباس مقدس سربازی ارتش جمهوری اسلامی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد که در سال ۶۰ در منطقه تنگه چزابه با  اصابت گلوله دشمن بعثی، به درجه جانبازی ۷۰ درصد نائل آمد و پس از تحمل ۱۰۱۶ روز اسارت در اردوگاه عنبر رژیم بعثی صدام، سال ۶۳ به آغوش میهن بازگشت.

این سرو قامت آزاده ،همیشه در مراسمات مذهبی بویژه در راهپیمایی‌ها  همچون دوران دفاع مقدس در خط مقدم برنامه‌ها حضور داشت که روحیه انقلابی را  به مردم منتقل می‌کرد.

بر پایه این گزارش، این شهید زنده که هم مدال جانبازی و آزادگی را با هم داشت، سرانجام در شب میلاد امام رئوف  به آرزوی دیرینه‌ای خود رسید و به قافله شهدا پیوست. از این شهید والامقام یک فرزند به یادگار مانده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها