پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله در پی درگذشت مادر شهید سردار عزت اله مرادی

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در پی درگذشت مادر شهید سردار عزت اله مرادی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۵۵۷۵۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در پی درگذشت مادر شهید سردار عزت اله مرادی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ارجمند، مکرمه و صالحه مرحومه حاجیه خانم "هما هاشمی سنجانی" مادر پاسدار شهید سردار عزت اله مرادی از ستارگان درخشان و جاودان گردان امام حسین(ع) لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب موجب تأسف و تألم گردید.

اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت این ضایعه غم انگیز، به خانواده معزّز شهید عزت اله مرادی و سایر بازماندگان، برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و حشر با حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند شهیدش و برای خانواده بزرگوار شهید و مردم ولایتمدار استان شهید پرور مرکزی صبر و اجر و سعادت اخروی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید والامقام عزت‌الله مرادی در دومین روز از فروردین‌ماه سال 1343 در روستای ضامنجان از توابع شهرستان اراک، دیده به جهان هستی گشود،در چهارم دی‌ماه سال 1365 در منطقه بوارین بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر مطهر شهید در منطقه عملیاتی بر جای ماند و پس از تفحص در دهم آبان ماه سال 1374 شناسایی و در گلزار شهدای اراک به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات