نشست فرماندهان پایگاه های بسیج ادارای و کارگری با فرمانده سپاه شاهرود

نشست فرمانده سپاه ناحیه سپاه شاهرود و فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری الحدید با فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و کارگری شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۷۷۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
نشست فرماندهان پایگاه های بسیج ادارای و کارگری با فرمانده سپاه شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست فرمانده سپاه ناحیه سپاه شاهرود و فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری الحدید با فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و کارگری شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد، سرهنگ پاسدار محمدعلی سعدی فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری الحدید گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه و پایگاه‌ها را ارائه کرد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرماندهی سپاه شاهرود نیز در این نشست با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج ادارات و کارگری در ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی در ادارات نکاتی در مورد برنامه‌های بسیج در ادارات ارائه و بر توجه به موضوعات ادارات از جمله تکریم ارباب رجوع و نماز اول وقت و صدق و امانت تاکید کرد.
خوشقدم توجه به معروفات و ترویج آن در ادارات را از فرماندهان پایگاه‌ها خواستار شد و بر توجه به برنامه‌های بسیج در این حوزه و اثرگذاری در مجموعه‌ها را تاکید نمود.
این نشست در راستای تبادل نظر و همکاری و هماهنگی بیشتر پایگاه های بسیج ادارات و کارگری در راستای تحقق برنامه های بسیج برپا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار