پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در استان؛

درگذشت امدادگر فداکار مرحوم حسینی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی درگذشت دانشجوی عزیز و خدوم و فداکار آقای سیدمحمدمهدی حسینی در عملیات پشتیبانی اطفاء حریق جنگل‌های زاگرس را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۲۵۵۷۸۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛  متن پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام به شرح زیر است:

 بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

 انّا للّه وَاِنّا الَیهِ راجِعُون

با کمال تأسّف و تأثّر مطلع شدم که دانشجوی عزیز و خدوم و فداکار جناب آقای سیدمحمدمهدی حسینی در عرصه خدمت به لقاء الهی پیوست آنگونه که به اینجانب گفته شد این جوان ایثارگر و مؤمن با داشتن روحیّه ایمانی و جهادی هیچگاه آرام و قرار نداشت و  در  هر عرصه‌ای که بود مدام به خدمت مشغول بود و می‌کوشید که در خدمت همنوعان خود باشد و خدمت را در همه عرصه‌ها اعم از عرصه فرهنگی و اجتماعی و انسانی در لحظه لحظه زندگی خود ساری و جاری داشته باشد.

قطعاً انسان‌های این‌گونه منزلت رفیع و جایگاه بلند محضر پروردگار متعال خواهند داشت اینان در دنیا از خود نام نیک و در آخرت برای خود جاودانگی رقم خواهند زد و برای پدر و مادر و بستگان و دوستان و آشنایان و همه هم استانی‌ها و حتی برای کشور بالندگی و افتخار ثبت خواهند کرد.

اینجانب این مصیبت را به پدر و مادر و به همه بازماندگان تسلیت می‌گویم و خود را شریک غم آنها می‌دانم و برای عزیز از دست رفته غفران واسعه الهی را مسئلت دارم .

قطعاً هلال‌احمر که پیشگام عرصه حوادث است به وظائف خود نسبت به این عزیز و نسبت به  خانواده‌اش اداء تکلیف خواهند نمود.

نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری

و امام جمعه شهرکرد

محمدعلی نکونام

18/تیر/99

ارسال نظرات
آخرین اخبار