خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی
سیاهکلی مرادی گفت: دولت با تولید بیگانه است چون از نفت، گاز و معادن اداره می شود و مکانیزم اداره دولت ضعیف است.
کد خبر: ۹۲۵۵۷۸۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر لطف الله سیاهکالی مرادی، صبح امروز با فرمانده سپاه امام حسن(ع) دیدار و گفتگو کرد.

دکتر سیاهکالی در این دیدار بیان کرد: در طی ده سال گذشته در آمد ارزی ما حدود 80 میلیارد دلار و هزینه کشور 40 میلیارد دلار بوده است. این موضوع یعنی اینکه ارز نباید گران شود و دولت باید در این مورد به مردم و مجلس پاسخگو باشد.

وی گفت: مسوولین به صراحت با مردم صحبت کنند و مشکلات را بگویند تا مردم در جریان امور باشند و در این راستا مخفی کاری با مردم نداشته باشند تا مردم از همه امورات مطلع باشند.

 

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر کشوری که دولت قوی از نظر اقتصادی داشته باشد مردم آن کشور فقیر هستند. دولت باید جیره خوار مردم باشد. در کشور های قوی از نظر اقتصادی و صنعتی مثل آلمان دولت جیره خوار مردم است. وقتی دولتی مالیات بگیرد مدافع تولید خواهد بود وقتی تولید نباشد مالیاتی نیست. پس مردم باید متمول بوده و تولید داشته باشند تا به دولت مالیات پرداخت کنند.

وی افزود: ما مفهوم مالیات را برای مردم خوب تبیین نکرده ایم و متاسفانه دولت ما از نفت اداره می شود به این دلیل از سالهای گذشته و از دهه 70 رهبر انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) دغدغه دولت منهای نفت را دارد و به خام فروشی اعتقادی ندارد.

سیاهکلی مرادی تصریح کرد: دولت با تولید بیگانه است چون از نفت، گاز و معادن اداره می شود و مکانیزم اداره دولت اشتباه است. وقتی تولید کننده سرمایه ای را جهت تولید فراهم می کند متاسفانه با توجه به استراتژی اداری موجود و پس از دوندگی های زیاد و اخذ مجوز، در پایان دیگر سرمایه ای برای تولید برایش باقی نمی ماند.

وی در پایان با تقدیر از تلاش سپاه و بسیج در سازندگی و حمایت از نظام و ملت گفت: هر کجا ما مشکلی داشته باشیم دست یاری به سوی سپاه و بسیجان دراز می کنیم و سپاه به خوبی توانسته در ماموریت های خود موفق و سربلند باشد.

1008پ30

ارسال نظرات
پر بیننده ها