شاهین بوشهر دنبال کسب سه امتیاز مقابل ذوب آهن است

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به مصاف با تیم ذوب آهن اصفهان روز جمعه ۲۰ تیرماه گفت: ان‌شالله با یک بازی منطقی و خوب در برابر ذوب آهن بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب و شرایط تیم را ایده‌ال کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۵۸۱۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱

شاهین بوشهر دنبال کسب سه امتیاز مقابل ذوب آهن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مهرداد کریمیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به دیدار شاهین شهرداری بوشهر با ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر اظهار داشت: فردا شاهین بوشهر میزبان ذوب آهن و این رقابت بسیار سخت است به ویژه این‌روز‌ها که این تیم با حضور لوکا بوناچیچ متحول شده است.

وی با بیان اینکه فردا بازی مهم و حساسی برای تیم شاهین بوشهر محسوب می‌شود، گفت: تیم شاهین شهرداری بوشهر در حال حاضر شرایط خوبی دارد و بعداز بازی با پرسپولیس ریکاوری خوبی انجام داده‌ایم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر، همه بازیکنان را با انگیزه دانست و تاکید کرد: امید دارم با ارائه بازی خوب و تماشایی، بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

کریمیان، با اشاره به اینکه کسب سه امتیاز بازی فردا با ذوب آهن می‌تواند به ما کمک کند گفت: تیم ذوب آهن اصفهان اختلاف کمی از نظر امتیاز با تیم شاهین دارد و سبب می‌شود که ما را به حریف رو در رو و نزدیک کند.

وی، با اشاره به اینکه شناخت کافی از تیم ذوب آهن اصفهان داریم خاطرنشان کرد: تیم ذوب آهن اصفهان شاید از روی اتفاق ۴ گل از پیکان دریافت کرد هر چند شرایط نرمالی نبود، ولی بر روی نقاط ضعف و قوت این تیم خیلی کار شده است و شناخت کافی از این تیم وجود دارد.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر، بیان کرد: ان‌شالله با یک بازی منطقی و خوب در برابر ذوب آهن بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب و شرایط را ایده‌ال کنیم.

کریمیان به وضعیت بازیکنان تیم شاهین پرداخت و افزود: در بازی فردا میلاد صارمی با ۴ کارت محروم است و حسین مالکی به سبب مصدومیت به تمرینات تیم اضافه نشده و میلاد شعبانلو هم مصدوم است.

وی با اشاره به حال روز تیم‌ها که تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته است تصریح کرد: شاید در ابتدا اگر پروتکل‌ها دقیق‌تر و سنجیده‌تر تدوین می‌شد این وضعیت حاکم نبود که تیم‌ها خودشان برای بازی کردن و نکردن تصمیم‌گیری کنند این ظلم به تیم‌های دیگر محسوب می‌شود خصوصا تیم‌های انتهای جدول و شرایطی دارند که می‌خواهند با هم بازی کنند.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه نتایج همزمان خیلی تاثیرگذارتر است افزود: این تصمیم‌گیری‌های تیم‌ها در شرایط کرونایی شاید یک زمان به نفع ما و یا یک زمان به ضرر ما باشه که قطعا همینطور است و زیاد مناسب نیست که یک تیم چند هفته بعد بازی عقب افتاده را انجام دهد درصورتیکه تیم‌های دیگر بازی کردند و نتایج آن مشخص شده است.

کریمیان با بیان اینکه دروازه‌بان خارجی تیم شاهین به سبب بیماری کرونا شرایط پرواز از گرجستان برای آن فراهم نشد افزود: تیم شاهین در یک برهه‌ای از زمان دروازه‌بان خارجی آن به علت شرایط کرونایی نتوانست به تیم ملحق شود و تیم شاهین مجبور به استفاده از دروازه بان سوم تیم که شرایط جسمی مساعدی نداشت شد.

وی با بیان اینکه این مورد مشکلی برای تیم شاهین بوشهر ایجاد کرد گفت: این نشان می‌دهد که سنجیده در تدوین پروتکل‌ها کار نشده و فقط خواستند لیگ را برگزار کنند که ما هم تابع بودیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: تمرینات تیم جدی پیگیری شد و الان هم خیلی سفت و سخت و سرسختانه دنبال این هستیم که بازی‌ها را برگزار کنیم.

پایان خبر/

ارسال نظرات