دبیر ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر تربت حیدریه:
دبیر ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر تربت حیدریه در جلسه ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت: مسئولان در برابر معضلات فرهنگی پاسخگو باشند.
کد خبر: ۹۲۵۵۸۲۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
  به گزارش خبرگزاری خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  علیرضا فهیمی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با اشاره به اینکه مسئولان باید در برابر معضلات فرهنگی پاسخگوی باشند.
 
وی گفت: دشمن با تمام توان و با هزینه‌های هنگفتی از طریق ماهواره و شبکه‌های اجتماعی و باعرضه محتوای نامناسب علیه بنیان‌های خانواده، در حال تغییر سبک زندگی مردم است.
 
فهیمی با بیان اینکه دشمن در بخش فرهنگی در حال سرمایه‌گذاری است، افزود:دشمن پس از ناامیدی در جنگ سخت از طریق جنگ نرم علیه بنیان خانواده دست به کار شد.
 
دبیر ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر تربت حیدریه با تصریح بر اینکه قشر جوان نباید دچار چندگانگی شود، ادامه داد: در عین بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز نباید از اسلام ناب نیز دور بمانند.
 
وی با هشدار به مسئولین فرهنگی کشور به وضع عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: امروز برای تهیه لباس و چادر مناسب باید هزینه سنگینی را پرداخت کرد در حالی‌که لباس‌های نامناسب ارزان‌قیمت هستند و این مشکل و معضل را باید در سطح کلان پیگیری کرد.
 
به گفته فهیمی بدحجابی آفتی است که اگر مداوا نشود گریبان گیر دیگران خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها