ظرفیت ذخیره سازی و تامین آب باقرشهر به 14 هزار متر مکعب افزایش یافت

خبرگزاری بسیج: با اتصال مخزن 4000 متر مکعبی به مخزن 10هزار متر مکعبی باقرشهر، ظرفیت ذخیره سازی و تامین آب آشامیدنی این شهر به 14 هزار متر مکعب افزایش یافت.
کد خبر: ۹۲۵۵۸۵۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب منطقه6تهران- شهرری با اعلام این خبر گفت: شب گذشته، به منظور ذخیره سازی و تامین پایدار آب آشامیدنی باقرشهر در زمان های اوج مصرف و شرایط ویژه و اضطراری، عملیات اتصال مخزن جدید 4000 هزار متر مکعبی به مخزن 10 هزار متر مکعبی این شهر با موفقیت انجام شد.

فرشاد صبحی هزینه نهایی اجرای طرح را هشت میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در عملیات عمرانی صورت گرفته، ،50 متر لوله گذاری به قطر 600 میلی متر و دو دستگاه شیرخط 600 و 400 میلی متری بر روی خط اتصال دو مخزن نصب شد و مخزن 4000 متر مکعبی باقرشهر به طور کامل وارد مدار بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه براساس مطالعات انجام شده؛ نیاز ذخیره آب شرب باقرشهر در افق سال  1415به میزان 23 هزار متر مکعب پیش بینی شده است ادامه داد: با اتصال شبکه تامین و توزیع آب شرب باقرشهر، ضمن ارتقای کمی و کیفی و افزایش سطح بهداشتی آب تحویلی به شهروندان ، ظرفیت ذخیره سازی آب آشامیدنی باقرشهر به 14 هزار متر مکعب افزایش یافت.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران در پایان از زحمات، تلاش ها و همکاری خوب مدیریت و گروه امداد و عملیات امور آب و فاضلاب باقرشهر  در اجرای موفق این عملیات قدردانی کرد

  شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران- شهرری، ۲۷۶ هزار مشترک آب شهری و روستایی و ۱۸۴ هزار مشترک فاضلاب دارد و به آحاد جمعیتی بالغ بر ۲میلیون نفر در مناطق (۱۵-۱۶-۱۷-۱۹-۲۰) شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت ، خاورشهر  و ۷۲ روستای جنوب تهران و شهرستان ری خدمات رسانی می کند.

ارسال نظرات