خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی
دکتر محمدبیگی گفت: انتظار من و همه نمایندگان انقلابی این است که حامی جریان فساد ستیزی نمایندگان مجلس باشند تا بتوانیم با قدرت و قوت فساد را ریشه کن کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۵۹۲۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر محمدبیگی گفت: انتظار من و همه نمایندگان انقلابی این است که حامی جریان فساد ستیزی نمایندگان مجلس باشند تا بتوانیم با قدرت و قوت فساد را ریشه کن کنیم.

 

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در دیدار اعضای شورای بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و روشنگری بیان کرد: رسانه ها ابزاری مناسب برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی و آگاهی مردم در سطوح مختلف جامعه هستند. لذا رسالت رسانه ها باید صداقت باشد. 

 

وی گفت: به عنوان نماینده ای که تازه به این عرصه وارد شده ام اما دغدغه مند مشکلات مردم هستم، با افتخار و جدیت در امر مبارزه با فساد حضور داشتم و  انتظار من و همه نمایندگان انقلابی این است که حامی جریان فساد ستیزی نمایندگان باشند تا بتوانیم با قدرت و قوت فساد را ریشه کن کنیم.

 

مبارزه با فساد از مجلس انقلابی آغاز شده است

دکتر محمدبیگی ضمن مهم خواندن نقش رسانه ها در حمایت از نمایندگان انقلابی اظهار کرد: حمایت رسانه ها از نمایندگان انقلابی در راستای برچیدن بساط فساد و مبارزه با بی عدالتی جهت دستیابی به شرایط معیشتی مطلوب برای مردم شریف ایران، امری لازم و بدیهی است لذا رسانه های انقلابی پشتیبان نمایندگان مردم باشند چرا که مبارزه با فساد از مجلس انقلابی آغاز شده است.

 

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس یازدهم عنوان کرد: ما پیگیر مطالبات رهبری هستیم. تمام کمیسیون های مجلس باید پیگیر مطالبات رهبری باشند. بنده موافق کمیسیون مطالبات رهبری نیستم چرا که باید نمایندگان و مجلس نشینان، تمام کمیسیون ها و برنامه های مجلس پیگیر مطالبات رهبری باشند.

 

وی افزود: در ماجرای اعتبارنامه تاجگردون، پس از احراز مستندات تخلف و فساد وی، در راستای قطع دست فساد از مجلس تلاش های شبانه روزی کردیم. در حال حاضر برخی از این جریان سو استفاده می کنند و نقش انقلابی مجلس را نادیده می گیرند. 

 

قطع دست فساد مجلس، ابتدایی ترین اقدام نمایندگان است

دکتر محمدبیگی ادامه داد: اقدام انقلابی نمایندگان مجلس در بحث مبارزه با فساد، ابتدایی ترین اقدام مجلس در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم است. با این کار دست فساد اقتصادی قطع شد و در کنار آن چندین تذکر معیشتی تدوین شده است. بی شک این اقدام مجلس در راستای مبارزه با فساد مقدمه بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم خواهد بود.

 

 نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس یازدهم با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور اضافه کرد: به دنبال ایجاد محرکی برای دستیابی به مطالبات بر حق مردم از دولت هستیم. اما نباید اجازه دهیم که طرح سوال از رئیس‌جمهور با انحراف روبرو شده و به حاشیه کشیده شود. هدف مجلس از سوال از رئیس جمهور فعال کردن دولت در حوزه معیشت و اقتصاد مردم است.

 

پیگیری مراکز جامع سلامت هادی آباد، رشتقون، اقبالیه

 وی با اشاره به پیگیری مراکز بهداشت و درمان جامع سلامت نقاط محروم استان گفت: با پیگیری های انجام شده امروز توانستیم برای مرکز بهداشت و درمان جامع محله هادی آباد، منطقه اقبالیه، رشتقون پیگیری و بودجه اختصاصی دریافت نماییم. با توجه به اینکه در بحث زیرساخت ها به شدت دچار مشکل هستیم و همچنین امور بهداشتی و درمان استان با جدیت پیگیر امور هستم.

 

منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده معتقدم نماینده باید در حیطه تخصصی فعالیت کند. حدود یک سوم هزینه خانواده ها در حوزه سلامت است. اگر طب سنتی و طرح سند ملی گیاهان دارویی را تدوین نماییم، در استان قزوین بیش از چهار هزار شغل ایجاد می شود. چون در این حوزه استان زرخیزی است. طب سنتی، نیاز به دانشکده، پرسنل، سلامتکده دارد که همین فضاها موجب ایجاد اشتغال می شود. 

 

ضعف عملکرد برنامه ای دولت در افزایش جمعیت

 دکتر محمدبیگی اضافه کرد: در حوزه سلامت و فرزندآوری باید گفت متاسفانه به طور قطع و یقین سیاست های برنامه ای دولت در این زمینه به شدت ضعیف و ناکارآمد و در بعضی موارد تقابل با برخی سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بوده و لذا در این حوزه به طور ویژه طرحی را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

 

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ضروری ترین بحث در کنار اقتصاد موضوع جمعیت است. چرا که افزایش جمعیت موجب ایجاد اشتغال می شود و اگر به فکر رونق معیشت زود بازده هستیم باید در کنار هم مشوق اقتصادی جمعیت و افزایش جمعیت باشیم. 

 

وی با اشاره به نقش بسیج رسانه در جریان سازی انقلابی تصریح کرد: بسیج رسانه باید پیشرو تمام مطالبات رسانه ای مقام مظم رهبری باشد و در جریان سازی، گفتمان سازی، سیاست گذاری فرهنگی جامعه نقش اصیل خود را ایفا نماید.

۱۰۱۰/گ۳۰/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها