خبرهای داغ:
امام جمعه نایین در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، هدف آمریکا را ضعیف کردن اقتصاد ایران و کاهش توان معیشتی مردم دانست.
کد خبر: ۹۲۵۵۹۳۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت الاسلام سید علی سجادی در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی (ع) نایین به تحریم های آمریکا در برابر ایران اشاره و اضافه کرد: یکی از اهداف آمریکا ضعیف کردن اقتصاد ایران و کاهش توان معیشتی مردم است تا از این راه به کمک ستون پنجم و ابزارهای رسانه ای، اعتراض های عمومی و ناآرامی در کشور ایجاد کند.
وی تصریح کرد: ما باید باور کنیم که نگاه به بیرون هیچ خیر و برکتی برای کشور نخواهد داشت و اصلاً اجازه نمی‌دهند که نگاه به بیرون ما نتیجه ای به دست بیاورد و باید روی پای خود بایستیم.

سجادی در ادامه گفت: شورای نگهبان چشم بینای نظام و سد محکمی در برابر انحراف‌ها و تلاش عده‌ای برای نفوذ به بدنه نظام اسلامی در ۴ دهه گذشته بوده است.

امام جمعه نایین بیان داشت: شورای نگهبان با حساسیت‌هایی که به خرج داده همیشه خاری در چشم مستکبران و منحرفان بوده است.

وی بیان داشت: خاک‌ریز نخست برای مقابله با هجمه‌های دشمنان در مساله فرهنگ عفاف و حجاب، اهمیت دادن به بنیان خانواده است.

امام جمعه نایین افزود: دشمن امروز هر دو جبهه را مورد هدف قرار داده است چرا که هم با ظاهر اسلام و هم‌ با روحیه اسلام مشکل دارد.

امام جمعه نایین به ۲۱ تیر سالروز حمله رضاخان به مسجد گوهرشاد و تلاش برای کشف حجاب بانوان اشاره کرد و ابراز داشت: به گفته یکی از شاهدان این ماجرا برای حفظ حجاب و حرمت زن مسلمان ایرانی، در تهاجم رضاخان به مسجد گوهرشاد حدود یکهزار و ۶۰۰ تن به شهادت رسیدند و محور این ایستادگی و مقاومت نیز مرجعیت شیعه بود.
سجادی گفت: مردم باید نکات بهداشتی را به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا جدی تر بگیرند و باعث به زحمت افتادن بیشتر کادر درمان نشوند.

امام جمعه نایین افزود: در روزهای گذشته تعداد مرگ و میرهای ناشی از کرونا در کشور افزایش یافته است بنابراین باید این ویروس منحوس را جدی بگیریم و مراقب حفظ جان و سلامت خود و دیگران باشیم.

سجادی گفت: مردم هنگام حضور در اجتماع باید ماسک بزنند و حفظ فاصله مناسب را مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه در ادامه با اشاره به تلاش های بی وقفه کادر درمان برای خدمات دهی به بیماران کرونایی و قدردانی از این قشر، اظهار داشت: کم توجهی به نکات بهداشتی شیوع این کرونا را افزایش داده و زحمات پزشکان و پرستاران را مضاعف می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها