پروفسور اراکی دکتر غلامحسین نادری در راه خدمت به بیماران کرونایی آسمانی شد

شهید مدافع سلامت غلامحسین نادری عمری را در راه خدمت به مردم صرف کرد و جان هزاران بیمار مزمن کلیوی را با پیوند شفابخش خود نجات داد.
کد خبر: ۹۲۵۵۹۴۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید مدافع سلامت غلامحسین نادری عمری را در راه خدمت به مردم صرف کرد و جان هزاران بیمار مزمن کلیوی را با پیوند شفابخش خود نجات داد.

ایشان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ، ازبنیان گذاران بخش پیوند بیمارستان دکتر شریعتی بودند که تاکنون بیش از ۲۵۰۰ پیوند کلیه موفق درکشورانجام داده و طی سالیان خدمت درکشور خدمات پزشکی فراوانی نظیر؛ تربیت شماری از پزشکان و جراحان، انجام جراحی ودرمان رایگان ورسیدگی به خانواده های بیماران فرودست را درپرپرونده کاری درخشان خود به یادگار گذاشتند.

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  دبیرخانه کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در پی شهادت مدافع سلامت پروفسور غلامحسین نادری پیام تسلیتی صادر کرد؛

متن پیام به شرح زیر است:

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با کمال تأسف و تأثر، خبر فقدان پروفسور اراکی شهید سلامت "غلامحسین نادری" ، پدر پیوندکلیه بیمارستان شریعتی تهران که در راه خدمت به بیماران بستری در اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید موجب تاثر و تالم جامعه پزشکی، سلامت و مردم شهید پرور استان مرکزی گردید.

ضمن تسلیت به خانواده معزّز شهید سلامت پروفسور غلامحسین نادری، شاگردان ارجمند ایشان، دانشگاهیان گرامی، جامعه پزشکی ایران اسلامی و خصوصا مردم شهید پرور شهر اراک برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی و حشر با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را مسئلت می‌نمائیم.

امیدواریم خداوند متعال روح مهربان این شهید بزرگوار را به پاس آرامشی که همواره به دیگران هدیه می داد در آغوش امن و آرام خویش به شادمانی ابدی مهمان فرماید.

شادی روح شهید سلامت پروفسور غلامحسین نادری، فاتحه و صلوات قرائت کنید.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات