امام جمعه هرات:

مسئولان تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی بیش از این موجب نارضایتی مردم نشود

امام جمعه هرات گفت:مسئولان باید تلاش کنند تا این گران فروش‌ها و مشکلات اقتصادی بیش از این موجب نارضایتی مردم نشود.
کد خبر: ۹۲۵۵۹۶۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، حجت الاسلام جعفری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به فرا خواندن خود و نماز گزاران به تقوای الهی با تاکید به لزوم رعایت نکات بهداشتی افزود: همه باید از ماسک استفاده کنند ضرر نزدن ماسک دامنگیرخودتان ودیگران میشودمسئولان بهداشتی اعتقاد دارند هشتاد درصد خطر این بیماری با فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن کاهش می‌یابد و در روز بیش از دویست کشته دارد که مردم باید توجه جدی داشته باشند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنندو ما باید به نصیحت‌ها گوش کنیم و بی توجه نباشیم.

خطیب جمعه با اشاره به سالروز کشف حجاب و سالگرد حمله به مسجد گوهرشاد که در اعتراض به حجاب است به نحوی که خون در حرم امام رضا (ع) جاری شد و این از طرف مزدوران بود پهلوی در ایران و اتاترک در ترکیه از طرف اجانب دستور داشتند با اسلام مبارزه کنند که یکی از مهمترین موارد این مبارزه حجاب بود.

وی اظهارداشت:نکته دیگری در خصوص حجاب و عفاف است در ادیان مختلف از جمله اسلام به حجاب توجه و تاکید دارد که بانوان ما باید حضرت فاطمه (س) و حضرت معصومه (س) را الگو زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام جعفری بیان کرد: یکسری تحول‌هایی باید در مسیر حرکت وانقلاب رخ دهد که با رأی انتخاب صورت نمیگیرد کاهش نرخ تورم، تامین نیاز‌های داخلی، افزایش درآمد خانواده‌ها و جلوگیری از خام فروشی را از دیگر موارد توجه به جهش تولید برشمرد.

امام جمعه هرات تصریح کرد: آنچه از این موانع به داخل کشور مربوط میشود به علت بی تدبیری‌ها و سوء مدیریت عده‌ای است که دراین زمینه برخورد دستگاه قضایی با دست‌های ناپاک و مفسدان مهم و تاثیر گذار است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات