مشکل آب آشامیدنی در شهرستان دشتستان باید برطرف شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع بیکاری جوانان و حل مشکل آب در بخش‌های کشاورزی و شرب از اولویت‌های مهم در دشتستان است که با جدیت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۵۹۷۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، ابراهیم رضایی ظهر امروز در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آب‌پخش دشتستان خدمت رسانی به مردم در تحقق مطالباتشان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: خدمت به مردم در هر مسئولیتی که باشیم دارای اهمیت بسیار زیادی است و هر فرد یا افرادی که افتخار خدمت به مردم نصیبشان می‌شود باید از این فرصت استفاده بهینه کرده و برترین خدمات را به، ولی نعمتان خود ارائه دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: مردم نجیب و ولایتمدار دشتستان در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند و هر جا لازم بوده وفاداری خود را به منصه ظهور رسانده‌اند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم آب‌پخش دشتستان در همه صحنه‌های انقلاب وفاداری خود را به نظام نشان داده‌اند خاطرنشان کرد: شهر آب پخش با مردمانی مؤمن و انقلابی و عالمانی شاخص و متخصصان فراوان در علوم مختلف، همگام با سایر شهر‌های دشتستان از آرمان‌های اصیل انقلاب دفاع کرده‌اند و نمونه بارز آن تقدیم شهیدان والامقام از این دیار برای پایداری نظام اسلامی است.

رضایی یکی از ظرفیت‌های مهم دشتستان را تولید محصولات کشاورزی از جمله خرما دانست و تصریح کرد:منطقه آب‌پخش از قطب‌های تولید خرما در استان بوشهرکشور است و ایجاد صنایع تبدیلی مرتبط با نخل و خرما می‌تواند کمک شایانی به رونق بازار کشاورزان این خطه کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تامین آب را یکی از مطالبات مهم مردم دانست و تصریح کرد: مشکل کم‌آبی در بخش‌های کشاورزی و شرب در سطح شهرستان دشتستان از جمله موضوعاتی است که در اولویت پیگیری‌های اینجانب قرار دارد و ان‌شاالله تا حصول نتایج لازم دنبال خواهد شد.

وی با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان تحصیل کرده افزود: یکی دیگر از مشکلات شهرستان دشتستان، بیکاری جوانان و به‌خصوص افراد تحصیل‌کرده است که با جدیت در راستای اشتغال جوانان تلاش و به فضل الهی با ایجاد زیرساخت‌ها و اقدامات این مهم را پیگیری خواهم کرد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل اراضی مسکونی شهر آب پخش خاطرنشان کرد: سنددار شدن اراضی مسکونی مردم آب پخش چند دهه است که با وجود تلاش‌های فراوان، پابرجا مانده و شهروندان آب‌پخشی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و برای رفع این مشکل تلاش می‌کنیم.

رضایی استقرار ادارات دولتی در بخش آب‌پخش را حق مردم دانست و تاکید کرد: مسئولان ذیربط باید اهتمام لازم را بدین امر داشته باشند که با جدیت پیگیر استقرار ادارات و نهاد‌های دولتی در بخش آب‌پخش خواهم کرد.

پایان خبر/
ارسال نظرات