خبرهای داغ:

دیدار با خانواده معظم شهدا در شادگان

دیدار با خانواده شهیدان کاظمی و غبیشاوی با حضور فرماندار، جانشین ناحیه مقاومت بسیج،رئیس بنیاد شهید ، مسئول بسیج کارمندی ، و دیگر مسئولین ادارات انجام شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۹۸۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰

بچاری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان در این دیدار با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا بیان داشتند؛دیدار با خانواده شهدا را مایه افتخار و نوعی تجدید قوای روحی و آن را موجب برکت دانستند و خاطرنشان کرد: نقش مادران شهید در تربیت فرزندانی مخلص، صادق و خداجو بسیار با ارزش و بهترین راه پاسداشت خون شهدا، خدمت صادقانه به مردم است.

در ادامه گفتند؛امروز اقتدار کشور را وامدار خون های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

صبری پور سرپرست فرمانداری در این دیدار با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی به برکت خون شهداست ،اظهار داشت : وظیفه همه ما مسئولین خدمات رسانی به بازماندگان و تکریم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان می باشد.

سرپرست فرمانداری ادامه دادند؛ما باید با جان و دل قدر دان و شکر گذار این عزیزان و خانواده های معظم و معزز آنها باشیم و از هر گونه اقدام در جهت رفع مشکلات و کمبودهای آنان دریغ نکنیم.

گفتنی است: در این دیدارها ضمن بررسی مشکلات خانواده های معظم شهدا و قرائت فاتحه در بخش پایانی با اهدا هدایایی به رسم یاد بود از این خانواده ها تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها