خبرهای داغ:
در این جلسات که هر ماه تشکیل می شود نیروهای وظیفه مسائل و مشکلات خود را در یک فضای صمیمی با فرمانده ناحیه در میان می گذارند و فرمانده ناحیه نیز مشکلات مطرح شده را بررسی و دستورات لازم را برای رفع آنها به قسمت های مختلف ناحیه و رده های تابعه صادر می نمایند.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۰۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، نشست صمیمی بنا به دعوت فرمانده ناحیه هندیجان , امام جمعه محترم شهرستان حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی حضور یافتند و جلسه اخلاقی , معرفتی و بصیرتی برای نیروهای وظیفه برگزار نمودند.

 

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب اظهار داشت : از حضور امام جمعه محترم شهرستان هندیجان حجت والمسلمین سید حسینی تقدیر و تشکر نمودند و از ایشان دعوت نمودند که هر هفته در ناحیه حضور یابند و یک جلسه اخلاقی و معفرتی برای پرسنل ناحیه برگزار نمایند.

 

امام جمعه محترم شهرستان هندیجان در ادامه نشست ،ضمن تشکر از فرمانده ناحیه اعلام نمودند : حتی الامکان تلاش خواهند نمود در ناحیه حضور یابند و چنین جلساتی را برگزار نمایند.

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان پیرو فرمایشات امام جمعه هندیجان تاکید نمود : که اینگونه جلسات در چنین فضای صمیمی می تواند در پیشرفت اهداف و ماموریت های سپاه و بسیج تاثیر گذار است و انشالله با دعوت از امام جمعه برنامه ها با نظم و هماهنگی بیشتری برای سربازان وظیفه این ناحیه انجام خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها