آنچه مردم را نگران ساخته انتشار اخبار مربوط به سرقت ها در کنگان است و از مسئولان تقاضا دارند به صورت جدی تر، موضوع امنیت شهرستان را پیگیری کنند.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۰۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
مشکلات معیشتی و افزایش سرقت ها در کنگان
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، در روز‌های گذشته خبر‌هایی مبنی بر چندین سرقت در شهرستان کنگان گزارش شد. خبر‌هایی که با انتشار فایلی صوتی هم همراه شد که گفته می‌شد مربوط به سرقت مسلحانه در این شهرستان است.

سرهنگ رهام رضایی فرمانده انتظامی شهرستان کنگان، با تکذیب این فایل و سرقت مسلحانه گفت: طی چند روز اخیر در شهر کنگان حوادثی از قبیل: سرقت رخ‌داده است که نگرانی‌هایی برای شهروندان ایجاد کرده است. برخی از افراد از این فرصت استفاده کرده و برای تشویش اذهان عمومی اقدام به نشر اکاذیب و شایعه‌پراکنی کردند.

وی افزود: امروز فایل صوتی در فضای مجازی مبنی بر سرقت از منازل در شهر کنگان با استفاده از اسلحه منتشرشده است که موجب شد صحت یا کذب این ماجرا پیگیری شود.

رضایی ضمن تکذیب محتوای این فایل صوتی، اظهار داشت: هیچ‌گونه سرقت مسلحانه با روش تماس با صاحب‌منزل و ورود با تهدید به داخل منزل صورت نگرفته و این موضوع صحت ندارد.

آنچه مردم را نگران ساخته انتشار اخبار مربوط به سرقت‌ها در کنگان است و از مسئولان تقاضا دارند به صورت جدی تر، موضوع امنیت شهرستان را پیگیری کنند.

متاسفانه با افزایش فشار‌های اقتصادی و شیوع کرونا، مردم در شرایط معیشتی نامناسبی قرار گرفته اند و وضعیت اقتصادی، سرقت‌ها به ویژه سرقت‌های خرد را افزایش داده است.

وقوع چند سرقت در روز‌های گذشته توسط فرماندهی انتظامی کنگان هم تایید و تصریح شده که پلیس با استفاده از آثار و سرنخ‌های به‌جای مانده در صحنه‌های سرقت در حال پیگیری برای شناسایی و دستگیری سارقان می‌باشد.


انتهای پیام/

منبع: امواج نیوز
ارسال نظرات