خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین

عزت بخشی به نیازمندان برجسته ترین کار کمیته امداد است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: کمک های اجتماعی این نهاد و مشارکت مردم در این مسیر موجب شده تا نیازمند اعتماد به نفس یافته و در خود و نقش اجتماعی خویش احساس عزت و کرامت کند.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۰۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام محمد جواد زهرایی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: مسیر بهشت برای کارکنان کمیته امداد هموار است چراکه توفیق الهی خدمت به محرومان نصیب شما شده است.

وی ادامه داد: اساس زندگی ما در این دنیاعبادت است و در میان عبادت ها خدمت به مردم از برجستگی بالایی در درگاه الهی برخوردار است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: همه خدماتی که کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان ارائه می کند ارزشمند است ولی سیاست توانمندسازی یک اقدام بسیار ارزشمند و اثرگذار در محرومیت زدایی است.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی خود را موظف می داند که اقدامات کمیته امداد امام (ره) را برای مردم بازگو کند چراکه خدمات کمیته امداد موجب می شود تا فرد نیازمند به فردی مولد و فعال در جامعه تبدیل شود.

حجت الاسلام زهرایی عنوان کرد: هر کدام از خدمات کمیته امداد امام (ره) اثرگذاری های خود را در زندگی مددجو دارد ولی کمک های اجتماعی این نهاد و مشارکت مردم در این مسیر موجب شده تا نیازمند اعتماد به نفس یافته و در خود و نقش اجتماعی خویش احساس عزت و کرامت کند .

وی خاطرنشان کرد: حمایت های کمیته امداد موجب می شود تا نیازمند دست خود را بر روی زانوی خویش قرار دهد و دوباره به عنصری موثر در جامعه تبدیل شود و به این باور برسد که توانایی هایی دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: عملکرد خادمانه امدادگران و رسیدگی مستمر به نیازمندان موجب شده تا مردم به این نهاد اعتماد داشته و کمک های خود را در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دهند که باید با تلاش مستمر و جهادی برای خدمت به محرومان، با استفاده از این سرمایه عظیم مردمی گام های بزرگتری برای خدمت به محرومان برداشته شود.

وی یادآورشد: سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا در زمینه خدمت رسانی به نیازمندان و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری از ظرفیت های مختلف خود استفاده کند.

1004/پ30

ارسال نظرات
پر بیننده ها