نماینده مردم شهرستان های بافت رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی؛
صمداله محمدی گفت: بزرگترین مشکل جامعه امروزی ما مباحث معیشتی و فرهنگی است اگر ما می خواهیم معیشت و فرهنگ پایداردینی داشته باشیم راهی جز زیر چترولایت قرارگرفتن با ادامه مکتب سردارسلیمانی نداریم.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۲۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:صمداله محمدی نماینده مردم شهرستان های رابر، بافت و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع نمازگزاران رابر اظهار کرد: شاکرخداوند هستیم که شهرستان شهید داده رابر جزو امن ترین شهرستان های استان و کشور است و این امنیت آسایش و رفاه را مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به فرازی از وصیت نامه سردار بی تکرار دلها گفت: برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید.خیمه، خیمه رسول الله است بیانگر این که شهید سلیمانی صرفاَ یک شخصیت معنوی، رزمنده وفرمانده نبود بلکه فراتر ازاین القاب است.

محمدی گفت: من به عنوان خادم مردم شهرستان های رابر، بافت و ارزوئیه آنچه که در عمل، حرف، امضا و رأی می دهم صرفاً با تبعیت محض از ولایت و خط قرمزم منافع مردم زیر چترولایت می باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به مدنظر قراردادن جمله مقام معظم رهبری خطاب به دختر شهید، نگران نباش شهید سلیمانی رجعت می کند عنوان کرد: این یک جمله عادی نیست به یقین بدانیم نباید خارج از مکتب شهید سلیمانی حرکت کنیم چرا که نجات بخش عالم ادامه مکتب شهید سلیمانی است.

صمدالله محمدی با بیان اینکه اگر امروز امنیت پایدارداریم مدیون رشادت ها و ایثارگری ها شهدا و شهید سلیمانی هستیم گفت: بزرگترین مشکل جامعه امروزی ما مباحث معیشتی وفرهنگی است اگر ما می خواهیم معیشت و فرهنگ پایداردینی داشته باشیم راهی جز زیر چترولایت قرارگرفتن با ادامه مکتب سردارسلیمانی نداریم.
وی اذعان کرد: ما باید به سردار سلیمانی به چشم یک مکتب راه ومدرسه درس آموزنگاه کنیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: سه شهرستان بافت، رابر وارزوییه ویژگی های خاص و مزیت های نسبی فوق العاده ای دارند اما تاکنون به میزان مزیت ها و ذخایر خدادادی نتوانستیم بهره ببریم.
محمدی با اشاره به اینکه قوی ترین نیروی انسانی با توجه به جمعیت متعلق به رابر است گفت: در حوزه شهادت و اقتدار وایثار روستای گنجان و روستای قنات ملک زادگاه سپهبد سلیمانی گواه این مطلب است و قطعا به زودی این روستاها مامن راهیان نور کشور خواهند شد.

وی افزود: شهیدسلیمانی دومین وآشکارترین نیروی انسانی ما در حوزه اقتدار شهرستان رابر است که همه جهانیان بر این امر واقف هستند.

صمدالله محمدی بیان کرد: روستای تذرج با ۱۰۰پزشک، ۴پروفسور و یک نماینده درناسا، وجود دوتن ازنمایندگان مجلس خبرگان که همشهری ماهستند درحوزه نیروی انسانی بالقوه این سه شهرستان مهرتاییدی براین مدعاست.

وی با اشاره به ذخایر طبیعی ومناظر گردشگری تخت سرتشتک، بندرهنزا، دره عشق آباد، دره اسکر را بیانگر ظرفیت های گردشگری خدادادی دراین منطقه دانست و افزود: از ظرفیت معدن مس درآلو رابرآیا تاکنون به میزانی که حق مردم ما بوده ازمعدنی که در سال ۱۳۴۸ اکتشاف شده بهره برده ایم.
محمدی با بیان اینکه معدن درآلو نوید بخش آینده بسیار روشنی برای مردم منطقه خصوصاً جوانان خواهد بود گفت: به عنوان نماینده مردم این سه شهرستان، باتمام وجود مدافع حقوق مردم خواهم بود و پیگیری جدی در تولید ذخایر معدنی منطقه خواهم کرد.
وی با اشاره به رسالت سنگینی که بر دوش دارد، تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی از دفاع ازحقوق حقه مردم سه شهرستان کوتاه نخواهم آمد.

صمداله محمدی درادامه با اشاره به عملکرد چندماهه خود گفت: پیگیری مشکلات تامین اجتماعی رابر، پیگیری کارخانه فرآوری داروهای گیاهی با چندین جلسه با سرمایه گذاران قوی اقتصادی با بالاترین وبروزترین تکنولوژی، پیگیری معدن درآلو وحق مردم ، پیگیری جاده رابر به کرمان و جاده رابر به معدن درآلو، راه اندازی صنایع تبدیلی و فرآوری مس که به جد پیگیر محقق شدن این پروژه ها هستم.
وی با اشاره به سفر دکترخاوازی به شهرستان رابر افزود: این سفر دو مصوبه معرفی شدن رابر به عنوان مرکزملی مبارزه با کرم خراط و پیگیری تشکیل صندوق حمایت ازسرمایه گذاران بخش گردو را دربرداشت.
نماینده مردم شهرستان های بافت، رابرو ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ، راه اندازی مرکز استعدادسنجی جوانان در رابر و دعوت از فراکسیون مناطق محروم به سه شهرستان و درخواست سفر محمد باقر قالیباف به شهرستان رابر را که صرفا به اعتبار روح بلندوملکوتی شهیدسلیمانی است را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

وی با بیان اینکه خون شهید سلیمانی در دنیا تحول ایجاد کرده است افزود: ما معتقدیم با پیگیری حداقل حرف مردم به مسئولان رسانده می شود.

صمداله محمدی با بیان اینکه علاقمند به استفاده از خرد جمعی می باشم گفت: به زودی دفاتر ما در سه شهرستان به عنوان پل ارتباطی بین ما ومردم افتتاح خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این مجلس اولین مجلس گام دوم انقلاب هست که کار رابا جدیت شروع کرده و نوید بخش آینده ای روشن برای مملکت جمهوری اسلامی خواهد بود.

ارسال نظرات