امام جمعه بخش مرکزی یزد:

افزایش 600 درصدی قیمت مسکن در دولت روحانی/ لزوم برخورد قوه قضائیه با وزیر سابق مسکن

آیت‌الله مدرسی با انتقاد از عملکرد دولت در بخش مسکن گفت: فردی در دولت وزیر مسکن بود که سرمایه شخصی او بالغ بر هزار میلیارد تومان بود.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۳۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته حجاب و عفاف گفت: بی‌حیایی، بد پوششی و بی‌توجهی به حجاب و عفاف امروز یکی از مصادیق بیماری‌های فرهنگی، عقیدتی، فکری و اجتماعی در جامعه است.

وی افزود: همانطور که برای مبارزه با ویروس کرونا، به درستی ستاد مبارزه با کرونا تشکیل می‌شود و نسبت به صحت جسمی مردم حساسیت وجود دارد که این حساسیت بجا هم است، برای مبارزه با بیماری‌های فرهنگی هم باید ستادی وجود داشته باشد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد اظهار داشت: باید همان‌گونه که سفارش می‌کنند ماسک بزنید تا مبتلای به مرض جسمانی نشوید، نسبت به رعایت حجاب و جلوگیری از ابتلای به مرض قلبی و روحی نیز سفارش شود.

مدرسی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور محترم اعلام کرد به کسی که در فضای عمومی از ماسک استفاده نمی‌کند نباید خدمات ارائه شود و مسئولین می‌توانند از ارائه خدمت به او دریغ کنند که حرف بسسیار به جایی هم است، اما آیا همین سفارش در رابطه با بدپوششی و بدحجابی برای ارباب رجوع نیز وجود دارد؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراف تلخ و دیرهنگام رئیس‌جمهور مبنی بر عقب‌ماندگی در بخش مسکن، عنوان کرد: فردی در دولت وزیر مسکن بود که سرمایه شخصی او بالغ بر هزار میلیارد تومان بود؛ چنینی وزیری بدیهی است که دل به کار نمی‌دهد و حتی اگر دیگری هم بخواهد کار کند اجازه نمی‌دهد و بیشتر مسائل شخصی را دنبال می‌کند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد اشاره به عملکرد عباس آخوندی وزیر سابق مسکن دولت اعتدال، تاکید کرد: وزیر سابق مسکن، طرح مسکن مهر را مزخرف عنوان کرد، این در حالی است که این طرح -علیرغم برخی کمبود‌هایی که داشت- میلیون‌ها نفر از مردم را صاحب منزل کرد.

مدرسی ادامه داد: این فرد اعلام کرد که افتخار من این است که در دوران مسئولیتم حتی یک مسکن هم تولید نکردم، واقعا این چه افتخاری است که به واسطه آن در این دولت و طی این هفت سال مسکن در بعضی از شهر‌های ما ۶۰۰ درصد افزایش قیمت پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: رئیس محترم قوه قضاییه اعلام کرد ما اگر یک جایی احساس کنیم ترک فعلی از سوی مسئولین صورت گرفته است با آن برخورد می‌کنیم؛ کارنامه وزیر سابق مسکن مصداق روشن ترک فعل است.

مدرسی بیان کرد: در واقع اینکه یک وزیر امکانات در اختیار داشته باشد و از فرصت‌های مختلفی که وجود دارد برای حل مشکل مسکن و مردم استفاده نکند و امروز هم به این ناکارآمدی افتخار کند، آیا این چیزی جز جفا در حق مردم است؟

وی اضافه کرد: حالا هم از ساخت خانه ۲۵ متری برای مردم سخن می‌گویند، آیا شما خودتان در خانه ۲۵ متری ساکن می‌شوید؟ توصیه می‌شود در کارهایتان، حرف هایتان، تیم اقتصادی، وزیران و مدیرانتان تجدیدنظر کنید و با مردم نیز چنین سخن نگویید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار