رئیس اداره ارزیابی آموزش و پرورش یزد خبر داد
حمیدرضا ایمانی گفت: بالغ بر 200 بازرس در سطح استان بر امر ثبت نام در مدارس دولتی نظارت دارند و امسال کمترین شکایت در خصوص امر ثبت نام وجود داشته است.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۴۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حمید رضا ایمانی، در خصوص دریافت هزینه ثبت نام از سوی مدارس دولتی استان یزد گفت: مدارس دولتی استان به دو نوع مدارس عادی و خاص تقسیم می‌شوند که مدارس دولتی خاص شامل مدارس استعداد درخشان، نمونه، شاهد، مدارس قرآنی، هیئت امنایی و ... می‌شوند.

وی ادامه داد: در مدارس عادی دولتی صرفا مبالغی که از خانواده‌ها دریافت می‌شود همان مبالغ مربوط به بیمه و کتاب دانش آموزان است و بقیه وجوهی که دریافت می‌شود در قالب کمک به مدرسه و به صورت اختیاری می‌باشد، اما در مدارس خاص دولتی طبق قوانین و ضوابطی که در آئین نامه اجرایی تعریف شده است هزینه ثبت نام دریافت می‌شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان یزد عنوان کرد: خانواده‌ها می‌توانند هر گونه شکایتی در خصوص ثبت نام در مدارس دولتی را از طریق آموزش و پرورش کل با شماره تماس ۳۳۱۴۴۳۷۲، از طریق آموزش و پرورش ناحیه یک با شماره ۳۳۱۴۱۳۷۱ (آقای همتی) و از طریق آموزش و پرورش ناحیه ۲ با شماره تماس ۳۳۱۴۲۳۷۱ (آقای ملاباقری) پیگیری کنند.

ایمانی گفت: با توجه به دستور اکید مدیر کل آموزش و پرورش استان ۱۹ بازرس ویژه در سطح شهر یزد برای امر ثبت نام در مدارس دولتی استان در نظر گرفته شده است که در روز‌های مخصوص ثبت نام در قالب اکیپ‌های دو نفره و به صورت محسوس و غیر محسوس بر امر ثبت نام نظارت دارند.

وی با بیان اینکه اکثر مدیران مدارس استان قانونمند هستند و در صورت وجود شکوائیه از سوی مردم نیز بلافاصله به آن رسیدگی خواهد شد، تصریح کرد: بالغ بر ۲۰۰ بازرس در سطح استان بر امر ثبت نام در مدارس دولتی نظارت دارند و امسال تاکنون کمترین شکایت در خصوص امر ثبت نام وجود داشته است.

ایمانی افزود: بیشتر شکایت‌هایی که به آموزش و پرورش استان گزارش شده در رابطه با محدوده ثبت نام بوده است و چند مورد شکوائیه نیز در خصوص هزینه ثبت نام در مدارس بوده که با بررسی انجام شده مشخص شده این مدارس جز مدارس خاص دولتی بوده‌اند.
ارسال نظرات