خبرهای داغ:
مسؤول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای بیش از ۸۵ برنامه به مناسبت هفته حجاب و عفاف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۵۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
اجرای ۸۵ برنامه به مناسبت هفته حجاب و عفاف در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معصومه صفری، با بیان اینکه ۲۱ تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب است، اظهار کرد: در این روز، دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید و این روز به‌عنوان روز ملی حجاب و عفاف نام‌گذاری شده است.
وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع به این مناسبت در شهرستان شاهرود به همت ستاد برگزاری هفته حجاب و عفاف افزود: ۸۵ برنامه در این هفته برگزار می‌شود که ۱۵ برنامه شاخص برنامه‌ریزی شده است.
مسؤول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه «واگویه‌های چادرم» توسط حوزه‌های بسیج خواهران با اجرای هیأت‌های اندیشه‌ورز، برنامه قرارگاه ایمان و برهان در مصلای نماز جمعه با تأکید بر عفاف و حجاب و وقف فرهنگی و پاسخگویی به شبهات عفاف و حجاب از برنامه‌های شاخص در این هفته است.
صفری با اشاره به برگزاری پویش زیبایی پایدار در فضای مجازی گفت: برنامه «آرزو‌های دست‌ساز» در راستای تولید کاردستی با محتوای عفاف و حجاب در فضای مجازی و برنامه مدافعان حریم در راستای تجلیل از بانوان و دختران محجبه در ادارات و سازمان‌ها و فروشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی مطالبه‌گری «حجاب، آرمان من» و دیدار با مسؤولان شهرستانی را یادآور شد و افزود: برنامه «با هم باشیم» در راستای حضور بانوان محجبه در فضا‌های تفریحی و گردشگری شهری و اهدا بسته‌های فرهنگی به بانوان و دختران محجبه و برنامه یاد یاران، دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های این هفته است.
مسؤول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود به برنامه «سرمشق خوبی‌ها» و گرامیداشت شهدای مسجد گوهرشاد گفت: اجرای برنامه «کلبه آرامش»، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در گلزار شهدا، پایگاه‌های بسیج خواهران و برنامه «رویش دانایی»، برگزاری پویش کتاب‌خوانی و کارگاه‌های آموزشی و کرسی‌های آزاداندیشی در سطح پایگاه‌ها و فضای مجازی از پیکر برنامه‌های گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در شهرستان شاهرود است.
صفری به برنامه «رسم جهاد» اشاره کرد و افزود: این برنامه در راستای فعالیت‌های جهادی دوخت چادر رایگان و فعالیت‌های دیگر در حوزه عفاف و حجاب توسط پایگاه‌های بسیج است.
وی با تأکید بر فضاسازی محیطی و شهری در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به برنامه با هم تا بهشت اشاره کرد و گفت: این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی هنری سپاه و حوزه‌های بسیج خواهران و برادران و اقشار بسیج سپاه شاهرود در راستای تکریم خانواده‌های بسیج اختصاص دارد که در باغ تالار آینه شاهرود برگزار خواهد شد.
مسؤول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بیان کرد: این برنامه با همکاری و مشارکت سپاه ناحیه شاهرود، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود و بسیج جامعه زنان و حوزه‌های بسیج خواهران شهرستان اجرا خواهد شد.
صفری گفت: امروز وظیفه همگانی است که در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تلاش کنیم؛ چراکه تمام همت دشمنان ما کمرنگ کردن حجاب و عفاف و گسترش بی‌حیایی برای استحاله فرهنگی جامعه و از میان برداشتن جمهوری اسلامی ایران است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها