خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی در گفت و گو با بسیج:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و نام شهدای مسجد گوهر شاد، اظهارداشت: دشمن برای مقابله با انقلاب راه های بسیاری آزمودند و اکنون تنها راه مقابله با آن را هجمه به غیرت مردان و عفت زنان قرار داده اند تا کانون خانواده را متزلزل کنند.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۵۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

منصوره کیانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: همین هجمه به کانون خانواده، اهمیت حجاب و عفاف را در جامعه روشن می کند، نکته ای که رهبر فرزانه انقلاب بارها آن را به متولیان امر تاکید کرده اند.

وی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب در بیانات خود بارها فرموده اند؛ حجاب، وقار است، متانت است، ارزش گذاری زن است، سنگین شدن کفه آبرو و احترام اوست، این را باید قدر دانست، این جزو نعمت های الهی است.

کیانی اضافه کرد: رعایت حجاب سایه آرامش روانی زنان و مردان جامعه، کاهش آسیب های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده است که متاسفانه دشمنان با انواع شیوه ها و تقویت جس حیازدایی و ایجاد بحران هویت در جامعه موجب تغییر سبک زندگی، نگرش برخی افراد را به مقوله حجاب و عفاف تغییر داده اند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه یادآور شد: برای اصلاح وضع فعلی جامعه همتی همگانی از سوی نهادهای ذیربط لازم است چرا که اگر 27 دستگاه متولی امر در این خصوص وظایفی را که شورای عالی فرهنگی برایشان مشخص کرده است را بازخوانی کنند و خود را ملزم به وظایف خود کنند بخشی از مشکلات جامعه در این حوزه حل می شود.

گیانی در ادامه با اشاره به برنامه های بسیج جامعه زنان برای گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، گفت: با توجه به شرایط کرونایی جامعه برنامه ها هم بر اساس دستورالعمل های بهذاشتی تدوین شده است.

وی از اجرای مسابقه کتابخوانی و جشنواره فرهنگی هنری خبر داد و گفت: ایجاد هشتگ های مختلف در فضای مجازی، دیدار با ائمه جمعه در استان، تجلیل از دختران نمونه و بانوان محجبه در ادرات و فضاهای محتلف شهر از آن جمله است.

ارسال نظرات