دستگیری رمال حرفه ای در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری یک رمال حرفه ای در زاهدان و کشف آلات و ادوات مربوط به رمالی از این فرد شیاد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۷۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان،سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: با کسب خبري مبني بر اينکه فردي شیاد در يکي از مناطق شهر زاهدان با رمالي و دعانويسي و فريب افراد و تجويز دعا اقدام به اغفال مردم مي کند، ماموران پليس امنيت عمومي پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی محل، به صورت نامحسوس آنجا را تحت نظر قرار دادند و با اطمینان از صحت موضوع ضمن رعایت موازین شرعی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند.
این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بازرسی از محل اختفای این فرد کتب و دست نوشته های در خصوص رمالی، مقادیری استخوان و پوست حیوانات، چند عدد مهر منقوش به دعاهای خاص، مبلغ 6 میلیون و 820 هزار ریال وجه نقد حاصل از رمالی و یک دستگاه کارت خوان کشف کردند.
سردار قنبری بیان داشت: متهم 42 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.
وی با تاکید بر اینکه شهروندان عزیز باید همواره مراقب باشند تا گول این افراد را نخورند، از مردم عزیز خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و مجرمانه بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات