جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ،گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان‌های شهرستان های مختلف استان سیستان و بلوچستان توسط سپاه در حال انجام است.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۸۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، با توجه به اینکه استان در وضعیت بحرانی قرار دارد گروه جهادی باز هم پای کار آمده اند تا با این ویروس منحوس مقابله کنند و در حال حاظر رزمایش پدافند زیستی در  سه شهرستان میرجاوه ، سیب و سوران و سراوان  آغاز شده است.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میرجاوه با همکاری شهرداری ضدعفونی معابر این شهر را از امروز آغاز کرد و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

عزیزاحمد ریگی افزود: در این رزمایش دو دستگاه خودروی آتش نشانی و 30 نفر از بسیجیان گروه جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میرجاوه شرکت دارند.

پدافند زیستی در شهرستان سیب و سوران هم با حضور نیروهای سپاه و گروههای جهادی برگزار و این نیروها، اقدام به گندزدایی وضدعفونی مکانهای پُرتردد شهرسوران کردند.
 
جانشین سپاه شهرستان سراوان ،سرهنگ جاودان فر نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مرحله دوم رزمایش دفاع زیستی توسط سپاه شهرستانی با همکاری شبکه بهداشت، شهرداری و آب و فاضلاب روستای در سطح شهر سراوان  آغاز  شد و تا پانزده روز آینده نیز ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات