حجت الاسلام صفری امام جمعه بخش لاهرود

انتظار مردم از نمایندگان مجلس جدید این است که در برابر گرانی و تورم ایستاده و راهکار مناسب را برای کنترل آن ارائه دهند

امام جمعه بخش لاهرود گفت : نتظار مردم از نمایندگان مجلس جدید این است که در برابر گرانی و تورم ایستاده و راهکار مناسب را برای کنترل آن ارائه دهند
کد خبر: ۹۲۵۶۱۴۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

به گزارش سرویس سازمان بسیج مساجد و محلات خبر گزاری بسیج،حجت الاسلام صفری امام جمعه بخش لاهرود در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : هدف اصلی دشمن و تلاش و کوشش و آرزوی آنها از تورم و گرانی ناامید کردن مردم و در نهایت ساقط کردن نظام می باشد و با فشار و تحریم های بیشتر و ایجاد جو روانی سعی در بازگرداندن دوباره کشور به پای مذاکرات ذلت بار را دارد ولی مردم دیگر زیر بار زیاده خواهی های دشمن نخواهند رفت و اجازه مذاکره های ذلت بار را نخواهند داد.

ایشان در ادامه به انتظارات مردم از مجلس اشاره کردندکه ؛ انتظار مردم از نمایندگان مجلس جدید این است که در برابر گرانی و تورم ایستاده و راهکار مناسب را برای کنترل آن ارائه دهند و دست مسئولین دوتابعیتی و نفوذی را از قدرت و مسئولیت سلب کنند و مدیران پاک دست و انقلابی و مردمدار و تحولگرا با ذهنی خلاق را بر مسئولیت های اجرایی بگمارند.

خطیب جمعه ی لاهرود در ادامه به حمایت از سرمایه گذاران در لاهرود اشاره کرده و گفت که مسئولین شهرلاهرود آماده ارائه خدمات و همکاری با سرمایه گذار هستند و از سرمایه گذاران دعوت کرد که با امنیت کامل سرمایه های خود را در شهر لاهرود که منطقه ای بکر است ، با خیال راحت سرمایه گذاری کنند. 

ایشان ضمن تبریک روز تامین اجتماعی از تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین پوشش دهنده خدمات بهداشتی انتقاد کرده و گفت چرا تامین اجتماعی در ارائه خدمات به مشتریانش بسیار ضعیف عمل می کند؟ بطوری که بیشتر خدمات و دارو ها علی رغم دریافت هزینه های زیاد از مردم بصورت آزاد با مردم حساب می شود و مردم اصلا رضایتی ندارند و از مسئولین خواستند تا مشکلات و گلایه های مطرح شده از سوی مردم را پیگیری و رسیدگی نمایند.

ایشان در پایان از مردم خواستند جهت جلوگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا ، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از مسئولین انتظامی و قوه ی قضائیه خواستند تا از برگزاری مراسمات ختم و عروسی در شهر لاهرود بخاطر عدم شیوع بیماری کرونا جلوگیری کرده و با هنجارشکنان برخورد کنند.

ارسال نظرات