فرمانده بسیج شهدای مدافع حرم زنجان در گفت وگو با "بسیج":
فرمانده بسیج شهدای مدافع حرم زنجان در جمع بسیجیان فداکار و مخلص زنجانی گفت:بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی در عرصه های خدمت رسانی در خدمت مردم بوده است.
کد خبر: ۹۲۵۶۱۵۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
حجت الاسلام علی اصغر ولایتی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه رسالت اصلی بسیج ولایت مداری و مردم داری است، اظهار کرد: این رسالت مهم همواره در عملکرد این نهاد مقدس متجلی بوده و عموم مردم به بسیج افتخار میکنند و بسیج را از عمق جان دوست داشته و به عنوان یک نهاد مردمی و فداکار قبول دارند.
بسیج عاشق مردم و سرباز رهبر است

فرمانده بسیج شهدای مدافع حرم زنجان با اشاره به اینکه ما امروز در ایام کرونایی بعنوان بسیجی باید مثل همیشه فدایی مردم باشیم و در تمام عرصه‌ها که خطر احساس میشود به صورت اصولی و تخصصی وبا رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ویروس منحوس کرونا مقابله کنیم، افزود:چشم و امید مردم امروز بعد از خدا به بسیجیان سلحشور است و ما بسیجیان باید با مجوز‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا و با هماهنگی نهادی‌های درمانی در عرصه‌های آموزش، پیشگیری و مبارزه با کرونا در خدمت جامعه باشیم.
بسیج عاشق مردم و سرباز رهبر است

امام جماعت مسجد داود قلی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیجیان این مسجد خاطرنشان کرد:دوخت و توزیع ماسک در مراکز درمانی و در بین مردم، شناسایی و کمک به کارگران فصلی با توزیع بسته‌های معیشتی، ذبح قربانی و توزیع گوشت آن در بین نیازمندان، ضدعفونی مناطق و محلات، راه اندازی تنور و پخت صلواتی نان و تسویه بدهی نیازمندان از عمده این فعالیت‌ها از زمان شیوع ویروس کرونا در استان بوده است.
بسیج عاشق مردم و سرباز رهبر است

حجت الاسلام ولایتی در پایان تصریح کرد: من دستان پر مهر مردم شریف و بزرگوار را میبوسم که همواره پای کار بوده وهستند انشاالله با همراهی این مردم فهیم و مومن کرونا را شکست خواهیم داد.
بسیج عاشق مردم و سرباز رهبر است
 
بسیج عاشق مردم و سرباز رهبر است
 
بسیج عاشق مردم و سرباز رهبر است
ارسال نظرات