خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

چادر؛ پرچم اسلام و انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، چادر را پرچم اسلام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: غربی ها می کوشند تا این پرچم با افتخار را با هر بهانه ای به لباسی برای بی حجابی و بی عفتی تبدیل کنند.
کد خبر: ۹۲۵۶۱۶۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با جمعی از خواهران بسیج دانشجویی و فعال فرهنگی بیرجند، اظهار داشت: موضوع جنایت در مسجد گوهرشاد و کشتار مردم در سال 1314 یک جریان است که در مقطح خاصی که قدرت شرق به پیروی از کمونیست و غرب به پیروی از انگلیس و آمریکا خدا را از هر دو نیم کره و بلوک حذف کردند، اتفاق افتاد.

 وی ادامه داد: به تعبیر شهید مطهری؛ دو بلوک غرب و شرق مانند دو لبه قیچی شروع به از بین بردن و حذف اسلام و تعابیر اسلامی کردند، که البته هنوز این جریان به شکل دیگری ادامه دارد، اما حرکت قصری کمونیست و لیبرال که بسیار خود نمایی می کردند به بن بست خورد.

آیت الله عبادی ادامه داد: امام راحل در پیام خود به گورباچف فرمود: اگر راه را درست نروید بازهم باید تغییر کنید، لذا شوروی تجزیه شد و بعد از مدتی همان طور که امام پیش بینی کرده بود شرایط وادادگی تبدیل شد و باعث شد تا یک انسان ارزشمند (پوتین) در چارچوب قانون مملکمت داری، رعایت حقوق مردم و کوتاه کردن دست بیگانه آمد و جریانات را تغییر داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بعد از آن جریانات خدا وارد قانون اساسی روسیه شد و همان چیزی که امام خمینی (ره)  پیشگویی کرد در کشور روسیه اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه در کشورهای غرب بی خدایی بیداد می کند، تصریح کرد: کشورهای اروپایی و آمریکا همانند حیوان اقتصادی فقط منافع مادی خود را می بیند و هر چه در چارچوب تامین منافعش باشد خوب و غیر از آن بد است لذا بشر را به پست تر از هر حیوانی در آوردند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه بالاخره فطرت کار خود را انجام می دهد، افزود: در برخی کشورهای اروپایی و آمریکا  مردم فریاد عدالت خواهی تا پایان جان سر می دهند و آنچه اخیرا پیش آمده نشان می دهد که دنیا امروز عطش عدالت دارد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عدالت در پای خداپرستی است، عنوان کرد: از نظرعلمی و عقلی ادعای حقوق منهای حق و عدل؛ سخنی بی ربط است چرا که  نمی شود به عدالت و حق قائل نبود اما از آن حرف زد.

 آیت الله عبادی خاطر نشان کرد: در دورانی که با وجود دو بلوک شرق و غرب در جهان هیچ جایی برای ملتی دیگر نبود انقلاب اسلامی ظهور کرد.

وی با بیان اینکه این کشور قبل از این در دست انگلیس و اروپا بوده، افزود: اگر امروز با گذشت بیش از 40 سال از عمر انقلاب؛ فساد در کشور دیده می شود به علت این است که اینها بذر فساد را در جامعه ریختند و برخی مسئولین در داخل تحت تاثیر مکتب غرب هستند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اساس انقلاب اسلامی بر شعار " نه شرقی و نه غربی است" ، خطاب به برخی مسئولین کشور گفت: اگر شما این را قبول نداشتید باید مسئولیت را به اهلش می سپردید نه اینکه با فساد و رفتار نادرست خود به مملکت خیانت کنید.

آیت الله عبادی تاکید کرد: در گام دوم انقلاب باید تغییر را بببینم؛ البته امروز در تمام دنیا آثار تغییر را شاهد هستیم اما به هر حال ما امروز در شرایط ویژه قرار داریم که با رسوایی مکتب غرب باید بیشتر از قبل بر آرمانهای انقلاب پا فشاری کنیم.

 وی با بیان اینکه فطرت هرگز پیر نمی شود، افزود: اگر فطرت سرکوب شود از جایی دیگر رخ نشان می دهد بنابراین امروز مخاطب شما کشورهای اروپایی و غربی هستند چرا که بعد از این آزمون بزرگ فطرت، مردم آنها را بیدار کرد، لذا تا عدالتی نباشد صلحی نسیت این یک واقعیت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: واقعه مسجد گوهرشاد یک جریان است که در آن روز با سلاح و زور حجاب را کشف کردند و سعی داشتند به واسطه انواع شیطنت های غربی اسلام و مسلمانی را از میان بردارند.

آیت الله عبادی، چادر را پرچم اسلام و انقلاب دانست و مطرح کرد: غربی ها سعی کردند تا این پرچم با افتخار را با هر بهانه ای به لباسی برای بی حجابی و بی عفتی ها تبدیل کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: "من نسبت به مسئله حجاب در دانشگاه ها  دغدغه دارم"،  گفت: وجود چهره ها و پوشش های مختلف و نامتعارف در دانشگاه ها نشان از وجود جنگ فرهنگی است که مبارزه در حد پذیرش امام عصر (عج) را لازم دارد و بدون طرح، برنامه و نظارت کار به نتیجه نمی رسد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: ما در مقطع  کنونی داریم به آرمان های انقلاب، انسانی و اسلام نزدیک می شویم فقط باید تلاش کنیم چرا که نسیم رحمت اللهی در جهان وزیده و اگر درست بیان شود دنیا مخاطب ماست.

وی با بیان اینکه مکتب عدالت، مکتب امام علی (ع) و امام صادق (ع) است، اظهار داشت: انقلاب ما انعکاس این قضیه را می دهد اگر ما در میان خود الگو سازی کنیم در سطح جهان قله های اندیشه را تسخیر می کنیم نه آب و خاک را.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در زمان رضا خان پلید به برخی از بانوان جامعه ما که از همه نظر از فرشته بالاتر بودند، ظلم بسیاری شد.

 آیت للله عبادی عنوان کرد: فساد کار انسان مومن نیست بلکه برنامه و طرح برنامه ریزی شده برای بی اعتماد کردن مردم و دولت نسبت به هم و رواج بی حجابی و بی عفتی توسط برخی افراد در جامعه است که باید با کار کارشناسی شده  و برنامه ریزی درست با آنها مقابله کرد.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها