خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز:

فساد ستیزی مجلس نشان از عزم نمایندگان برای مطالبه گری دارد

دکتر محمدبیگی گفت: حجامت نقطه فساد در مجلس نشان از عزم جدی مجلس یازدهم برای خدمت و مطالبه‌گری دارد و از این مسیر کوتاه نخواهد آمد،
کد خبر: ۹۲۵۶۱۹۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز با حضور در سپاه ناحیه امام حسن(ع) با سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه قزوین دیدار کرد.

دکتر محمدبیگی در این دیدار تاکید کرد: تلاش نمایندگان مجلس یازدهم این است که اقتدار و شأن مخدوش شده مجلس را برگردانیم و بتوانیم گام‌های بلندی در مسیر خدمت به مردم برداریم و در رزمایش خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی باید شبانه روز حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: نقش سپاه در حفظ انقلاب اسلامی، میادین خدمت‌گذاری، روشنگری، مواسات و همدلی، پشتیبانی و بسیاری از دیگر عرصه‌ها بی‌بدیل است و ما قدردان آن هستیم.

نماینده مردم قزوین اعلام کرد: حجامت نقطه فساد در مجلس نشان از عزم جدی مجلس یازدهم برای خدمت و مطالبه‌گری دارد و از این مسیر کوتاه نخواهد آمد، از دولت نیز خواهان تحرک و برنامه‌ریزی برای مهارگرانی‌ و خدمت به مردم خواهیم بود.

وی ادامه داد: هدف نمایندگان مجلس یازدهم از طرح سوال از رئیس جمهور این است که دولت را در مقابل عملکرد نامناسب و کم کاری‌های خود پاسخگو کند، ما در این مسیر جدی خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد طرح سوال از رئیس جمهور به حاشیه کشیده شود.

دکتر محمدبیگی گفت: سپاه و بسیج همواره در میدان خدمت رسانی، روشنگری و بصیرت افزایی، فعالیت‌های جهادی، مواسات و حفاظت از کیان انقلاب اسلامی میدان‌دار بودند، مردم شاهد خدمات سپاه و بسیج و از خودگذشتگی آنها در کوران حوادث و مشکلات هستند و من خوشحالم که با صبقه بسیجی وارد مجلس شدم و خود را مدیون سپاه و بسیج می‌دانم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار