توجه ویژه به مدل خانواده و زن مسلمان در مقابل جنگ نرم و استحاله خانواده

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر اینکه حجاب و پوشش، سنگر سعادت و پیروزی و رستگاری زنان و جامعه است گفت: امروز خانواده هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم است و باید مدل خانواده اسلامی با محوریت زن مسلمان را در جامعه ترویج و تبیین نمود.
کد خبر: ۹۲۵۶۱۹۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
توجه ویژه به مدل خانواده و زن مسلمان در مقابل جنگ نرم و استحاله خانوادهسرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت روز ملی عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب و پوشش برای بانوان و توجه به حریم عفاف و حراست آن از اصیلترین سنگر زنان و از مهمترین و عمیق ترین و سودمندترین قانون الزامی آفرینش برای آن‌ها و برای جامعه است.
وی افزود: حجاب و پوشش، سنگر سعادت و پیروزی و رستگاری زنان و جامعه است که اگر این سنگر آسیب ببیند و یا فرو ریزد، عوامل سعادت و پاکزیستی و شرافت آن‌ها فرو ریخته، قطعا آن‌ها بدون این سنگر، در سرا شیبی سقوط و انحراف قرار گرفته و موجب آلودگی خود و جامعه خواهند شد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: حجاب سنگر حفظ شخصیت زن و جامعه، سنگر حفظ زیبایی وشکوه زن و حفظ شخصیت و وقار زن، سنگر حفظ صحیح ارتباطی و رشته‌های اجتماعی، سنگر حفظ اخلاق فردی و اجتماعی، سنگر و دژخلل نا پذیر برای حفظ مرز‌ها و شیرازه‌های روابط مختلف بوده و کیان خانه و خانواده را از هر گونه انحراف و گمراهی و از هم پاشیدگی حفظ می‌کند.
وی با اشاره به بدحجابی و بی حجابی گفت: بی حجابی پدیده‌ای است اجتماعی که برای رسیدن به عوامل و علل آن باید با نگاهی اجتماعی مسائل و زمینه‌های آن را کاوید اما، تلاش استعمار درد زدودن پوشش، دگرگونی ارزش ها، الگو‌های ناهنجار و خلأ‌های درونی ازعوامل بدحجابی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود تاکید کرد: حجاب مایه آرامش، سنگر وسدمحکمی برای بداندیشان و افراد منحرف است.
وی با اشاره به جنگ نرم و استحاله خانواده در این مسیر گفت: تنگه احد جنگ نرم، خانواده است و استراتژی «خانواده‌زدایی» از جمله مهم‌ترین و کارآمدترین راهبرد‌های تحقق امپراتوری و دهکده جهانی دانسته شده است تا جایی که رؤسای سلطه در این راستا، جهانی سازی سبک ِزندگی آمریکایی را مورد توجه ویژه قرار داده و از آن به‌عنوان مهم‌ترین استراتژی اجتماعی جهانی سازی یاد نموده و بودجه‌های کلانی را در این راستا به تصویب رسانده‌اند.
وی با اشاره به مدل خانواده اسلامی در برابر استحاله خانواده افزود: مدل خانواده اسلامی به گونه‌ای است که برمبنای نظام حق و تکلیف و در برداشتن عالی‌ترین مفاهیم ارزشی ِاخلاقی از جمله ایثار، صداقت، شرافت، عزت، عشق و محبت، نشاط و شادابی قادر است مدرن‌ترین ابزار زندگی مانند سبک جامعه متکامل و متعالی، سبک اقتصاد پویا، سبک ارتباط مترقی، سبک بهداشت روانی مؤثر، سبک فرهنگ متمدن را به تصویر کشاند و باید این مورد توجه باشد.
خوشقدم با بیان اینکه در هفته عفاف و حجاب باید به خانواده توجه و بنیان‌های آن را تحکیم بخشید گفت: البته باید توجه داشت توجه به عفاف و حجاب باید در طول سال مورد دقت و توجه باشد و این مهم باید همیشه سرلوحه اقدامات و کار‌های فرهنگی در جامعه قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار