مسئول آموزش سازمان بسیج رسانه البرز:

مطالبه و نظارت بر پیاده سازی امر حجاب و عفاف رسالت و تکلیف رسانه است

مسئول آموزش سازمان بسیج رسانه البرز با اشاره به اهمیت مطالبه عمومی از دستگاه های مرتبط در زمینه بحث حجاب و عفاف گفت: مطالبه و نظارت بر پیاده سازی امر حجاب و عفاف رسالت و تکلیف رسانه است.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۰۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهدیه دانایی در خصوص طرح مطالبه حجاب که سال ۹۶ با همت سازمان بسیج رسانه البرز با همت واحد خواهران محقق شد گفت: مطالبه و نظارت بر پیاده سازی امر حجاب و عفاف رسالت و تکلیف رسانه است.

مسئول آموزش سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: توجه به ولایت فقیه و حجاب به عنوان ۲ مولفه اساسی و اصلی است که همواره شهداء دوران دفاع مقدس نسبت به آن تأکید داشته اند.

وی با اشاره به ضرورت مطالبه نسبت به پیاده سازی تکالیف مرتبط به حجاب از طرف دستگاه های اجرایی توضیح داد: تکلیف و وظیفه اجرایی در حوزه حجاف و عفاف ویژه ۲۶ دستگاه اجرایی و نهادی است که به صورت مجزا و معین به عنوان شرح وظیفه آنان ابلاغ شده است.

دانایی خاطرنشان کرد: رسانه ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان همواره در صف مقدم هستند بر این اساس روز ۲۱ تیر به عنوان روز حجاب و عفاف یکی از روزهای خاصی است که به مقوله حجاب و عفاف و اهمیت آن به صورت ویژه تأمل می شود. 

مسئول آموزش سازمان بسیج رسانه استان البرز تصریح کرد: ضروری است آنچنان که بسیاری از مولفه های دینی از بنیان خانواده در همان سنین کودکی آموزش داده می شود، مقوله عفاف و حجاب نیز آموزش داده شود. 

دانایی توضیح داد: امروزه بیشترین هجمه ها به سمت خانواده به ویژه مادر است؛ از این رو نقش دستگاه های اجرایی در استان در بحث پیاده سازی حجاب و عفاف مبنی بر وظائف معین شده بسیار ویژه است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها