نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

خدمت رسانی به مردم سنت حسنه ائمه معصومین(ع) است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدمت به مردم نزد خداوند دارای اجر و پاداش عظیمی است، گفت:خدمت رسانی به مردم سنت حسنه ائمه معصومین(ع) است.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۰۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری از مازندران، آیت‌الله سید رحیم توکل در نشست با محمد اسماعیل امامزاده دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان ضمن تقدیر از زحمات بی وقفه خادمیاران رضوی در بخش محرومیت زدایی و کاهش آلام نیازمندان و بیماران صعب العلاج، گفت:امیدواریم به برکت نیت های پاک مردم استان که به نیابت از حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) نیازمحرومین را مرتفع می سازند، هر چه زودتر بلای فراگیر کرونا ختم بخیر شود و همه مؤمنان مشتاق بتوانند با حضور در حرم مطهر رضوی از فیوضات آن بارگاه نورانی بهرمند شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به پیشینه مردم مازندران در ابراز ارادت به ائمه اطهار(علیهم السلام) به ویژه امام رضا(علیه السلام) اشاره کرد و افزود: فعالیت های حوزه خادمیاری باید به کسب معرفت نسبت به امام (علیه السلام) ختم شود.

وی با بیان اینکه خدمت برای امام رئوف حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) باید اثرات ماندگار داشته باشد، اظهار کرد: کمک به خلق الله و تلاش برای رضای خدا خیر در بر دارد. خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث،از زیباترین و با فضیلت ترین کارها نزد خداوند به شمار می رود.

آیت الله توکل با عنوان اینکه خدمت به مردم نزد خداوند دارای اجر و پاداش عظیمی است، گفت: یکی از سنت‌های خوب ائمه معصومین(علیهم السلام)خدمت رسانی به مردم به ویژه افراد نیازمند بود،بنابراین باید این سنت حسنه را با قدرت در جامعه اجرا کرد./شبستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار